בכיר בליכוד: לפיד וליברמן תיאמו את הקדמת הבחירות

בליכוד מאשימים כי ליברמן נפגש עם לפיד בוינה מיד לאחר הבחירות, שם תיאמו כי ליברמן ימנע הקמת ממשלת ימין-חרדים ובהמשך ימליץ על גנץ. לפיד בתגובה: "100 אחוז שקר"

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 16/06/19 10:27 יג בסיון התשעט

בכיר בליכוד: לפיד וליברמן תיאמו את הקדמת הבחירות
מתואמים? לפיד וליברמן, צילום: מרים אלסטר, פלאש 90

האם המהלך של אביגדור ליברמן למניעת הקמת הממשלה ולהליכה הבחירות תואם מראש עם יאיר לפיד? גורם "בכיר מאוד" בליכוד מאשים הבוקר (א') כי יו"ר ישראל ביתנו ומספר 2 בכחול לבן היו מתואמים ביניהם לכל אורך הדרך, מאז שנפגשו, לטענתו, בוינה, לאחר הבחירות באפריל. כך פורסם ב'כאן'.

"הכל התחיל בפגישה ההיא של ליברמן ולפיד מיד לאחר הבחירות בוינה", צוטט הגורם הבכיר בליכוד. "ליברמן מתואם עם לפיד במאה אחוז. לכן הקמפיין של הליכוד יהיה חד משמעי: מי שרוצה ממשלת ימין - אי אפשר לסמוך על איווט", הוסיף.

כזכור, אמש פרסם אביגדור ליברמן פוסט בעמוד הפייסבוק שלו, בו כתב כי לאחר הבחירות לא ייתן יד לממשלה עם החרדים ועם איחוד מפלגות הימין, ויכפה על הליכוד וכחול לבן לשבת ביחד בממשלת אחדות.

לאחר הבחירות בחודש אפריל פורסם כי לפיד, שטס לחופשה בפריז, עצר בדרך בוינה, שם שהה ליברמן בחופשה משלו, והשניים נפגשו. בשני הצדדים הכחישו אז את דבר הפגישה.

ראש הממשלה נתניהו

ראש הממשלה נתניהוצילום: פלאש 90. נעם רבקין פנטון

בתגובה לפרסום כתב ח"כ לפיד בחשבון הטוויטר שלו: "בכיר מאוד מאוד בליכוד מפרסם שאני מתואם ב-100 אחוז עם ליברמן ושנפגשנו בוינה. אז מדובר ב-100 אחוז שקר שהומצא בלשכת ראש הממשלה. לא היתה פגישה בוינה ואין תיאום. יש רק ראש ממשלה שמשקר כדי לנסות לתרץ לבוחרי הליכוד למה גרר את ישראל לבחירות מיותרות כדי לסדר לעצמו חסינות".

ממפלגת ישראל ביתנו נמסר: "אם מישהו יגיד בשמו שהייתה פגישה בין ח״כ ליברמן לח״כ לפיד בוינה הוא ייתבע דיבה".

הבוקר אמר חבר מפלגתו של ליברמן, ח"כ עוד פורר, כי ליברמן לא מזגזג: "לא היינו מודעים לעומק הגרעון, צריך ממשלה שתוכל להתמודד עם הקיצוצים בלי הדרישות של החרדים". פורר אמר את הדברים בערוץ 13, לאחר שעומת עם דבריו של יו"ר מפלגתו מלפני שבועות אחדים, אז אמר כי ממשלת אחדות היא ממשלת שיתוק.

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן