בסביבת בן גביר מסמנים אשם: זה האיש שאחראי ליחס המזלזל כלפינו

השר לבטחון לאומי לא הוזמן לדיון בטחוני, ובסביבתו מסמנים את ראש הסגל של נתניהו - צחי ברוורמן - כאחראי להתנהלותו של נתניהו בעניין | הודעה של לשכת ראש הממשלה אמש: "ראש הממשלה והשר בן גביר ימשיכו לעבוד בשיתוף פעולה מלא"

חדשות כיפה חדשות כיפה 02/10/23 09:55 יז בתשרי התשפד

בסביבת בן גביר מסמנים אשם: זה האיש שאחראי ליחס המזלזל כלפינו
צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

ראש הממשלה נתניהו קיים אתמול (א') דיון ביטחוני עם שר הביטחון גלנט, לצד בכירי מערכת הביטחון. בדיון השיגרתי נידונו אתגרי הביטחון בכלל הזירות, בדגש על איראן, ואליו לא זומן השר איתמר בן גביר. אי-זימונו של השר לבטחון לאומי גרר תגובה חריגה מצד ראש הממשלה, והבוקר (ב') בסביבת בן גביר כבר מסמנים אשמים בלשכתו של ראש הממשלה.

סביבת בן גביר: ברוורמן שכנע את נתניהו לא להזמין את בן גביר

בהודעה החריגה של לשכת ראש הממשלה שפורסמה אתמול, כשעתיים לאחר תום הדיון, נכתב כך: "הדיון התמקד באיראן וכלל לא עסק בסוגיות ביטחון פנים. כל ניסיון לסכסך בין ראש הממשלה לשר לביטחון לאומי, וליחסו כביכול לגורמים מטעם ראש הממשלה, הוא שקרי - ונעשה בכוונת מכוון". עוד הודגש: "ראש הממשלה והשר בן גביר ימשיכו לעבוד בשיתוף פעולה מלא לטובת כל אזרחי ישראל".

אחרי ההודעה הזו, בסביבת בן גביר תוקפים הבוקר (ב') את ראש הסגל של נתניהו, צחי ברוורמן, ומסמנים אותו כאשם ביחס לבן גביר. על פי פרסום של יובל שגב בגלי צה"ל, בסביבת השר לבטחון לאומי סבורים שברוורמן דחף את נתניהו שלא להזמין את בן גביר לדיון הבטחוני אתמול וכמי שבירר האם בן גביר מתכנן להעלות שוב את סוגיית האסירים הביטחוניים.

צחי ברוורמן

צחי ברוורמן | צילום: Yonatan Sindel/Flash90

ברוורמן מייצר משברים במקום לפתור אותם

בנוסף טוענים בסביבת השר לבטחון לאומי כי ברוורמן גורם לקרעים בקואליציה, ושפעם אחר פעם במקום לסייע לנתניהו לפתור משברים - ראש הסגל מתעלם מבעיות שצפות ומייצר משברים חדשים. נזכיר כי ברוורמן נחשב לאחד האנשים המקורבים ביותר לראש הממשלה, וטיעונים נגדו עולים מפעם לפעם בפיהם של שריםם וח"כים שלא מרוצים מתיפקודם והחלטותיהם.


Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368

Notice: Undefined variable: tmpUrl in /srv/sites/kipa.co.il/public_html/incFiles2021/footer.php on line 368