פרסום ראשון אלמוג כהן מתרחק מהתפקיד היוקרתי: ההחלטה של עוצמה יהודית

שבועיים אחרי פרסום החוק שיאפשר למנות את חבר הכנסת אלמוג כהן לתפקיד סגן שר במפלגת עוצמה יהודית, במפלגה החליטו לבלום את המינוי ולמשוך את החוק

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 02/08/23 13:46 טו באב התשפג

אלמוג כהן מתרחק מהתפקיד היוקרתי: ההחלטה של עוצמה יהודית
אלמוג כהן עם בן גביר, צילום: יונתן סינדל/פלאש90

היחסים בין חבר הכנסת אלמוג כהן לשר לביטחון לאומי, יו"ר מפלגת עוצמה יהודית איתמר בן גביר ממשיכים להיות סוערים. אחרי שנדמה שנרשמה רגיעה בין השניים ואפילו פורסמה הצעת חוק שתאפשר לכהן להתמנות לסגן שר, במפלגה החליטו לבלום את החוק.

המהלך של עוצמה יהודית נגד אלמוג כהן

על פי ההסכם הקואליציוני כהן היה אמור להתמנות לסגן שר במשרד ראש הממשלה, אבל מינויים של חברי הכנסת אבי מעוז ואורי מקלב לסגני שרים במשרד מנעו את המינוי של כהן משום שניתן על פי החוק למנות רק שני סגני שרים בכל משרד.

אלמוג כהן

אלמוג כהן צילום: Yonatan Sindel/Flash90

במהלך החודש שעבר, הגיש יו"ר סיעת עוצמה יהודית חבר הכנסת קרוייזר הצעת חוק שתאפשר למנות שלושה סגנים בכל משרד מה שיאפשר למנות את כהן לתפקיד. אבל ל"חדשות כיפה" נודע כי במפלגה החליטו לבלום את החוק ולהסירו משולחן הכנסת, גורמים במפלגה טוענים שעצם הגשת החוק הייתה בטעות.

קרוייזר חזר בו מהחוק

קרוייזר חזר בו מהחוק צילום: ללא

"הדברים שנאמרים כרגע הם בגדר של בדיות"

לאחרונה ברדיו 103FM הכחיש כהן את הדיווחים לפיהם הוא צפוי לעזוב את עוצמה יהודית. "זה תרחיש היפותטי מבחינתי לחלוטין", הבהיר כהן, "אני אומר בצורה חד משמעית - הדברים שנאמרים כרגע הם בגדר של בדיות. השר רוצה להפריש אותי? אני לא מכיר דבר כזה. היו חילוקי דעות ויהיו חילוקי דעות. אני חייל שרואה מולי כיפה שהוא צריך לכבוש, אם אתחיל להתייחס לכל רעשי הרקע מסביב אני בוודאות לא אכבוש את הכיפה. אותי מעניין דבר אחד - אני חייל של הנגב. הליכוד הם השותפים שלנו, אני מדבר המון עם אנשיו של ראש הממשלה, עם שרי הליכוד שנוגעים בנושאים שאני מטפל בהם".