אלמוג כהן מכחיש את השמועות: "בדיות"

חבר הכנסת מעוצמה יהודית, אלמוג כהן, הכחיש את הדיווחים כי הוא צפוי לפרוש מסיעתו בעקבות המחלוקות עם בן גביר: "זה תרחיש היפותטי מבחינתי לחלוטין. היו חילוקי דעות ויהיו חילוקי דעות"

אביה טובי אביה טובי, חדשות כיפה 08/06/23 12:31 יט בסיון התשפג

אלמוג כהן מכחיש את השמועות: "בדיות"
צילום: Yonatan Sindel/Flash90

חבר הכנסת מעוצמה יהודית, אלמוג כהן, שלא חושש מלבקר את יו"ר המפלגה, איתמר בן גביר ואת הממשלה, מצא את עצמו לפני כשבועיים מודח מתפקידו כחבר בוועדת החוץ והביטחון. בעקבות כך, רצו דיווחים כי הוא צפוי לפרוש מעוצמה יהודית. בראיון שנערך הבוקר (ה') ברדיו 103FM, הכחיש כהן את הדיווחים ואמר כי הוא לא צפוי לעזוב את עוצמה יהודית.

"הדברים שנאמרים כרגע הם בגדר של בדיות"

"זה תרחיש היפותטי מבחינתי לחלוטין", הבהיר כהן, "אני אומר בצורה חד משמעית - הדברים שנאמרים כרגע הם בגדר של בדיות. השר רוצה להפריש אותי? אני לא מכיר דבר כזה. היו חילוקי דעות ויהיו חילוקי דעות. אני חייל שרואה מולי כיפה שהוא צריך לכבוש, אם אתחיל להתייחס לכל רעשי הרקע מסביב אני בוודאות לא אכבוש את הכיפה. אותי מעניין דבר אחד - אני חייל של הנגב. הליכוד הם השותפים שלנו, אני מדבר המון עם אנשיו של ראש הממשלה, עם שרי הליכוד שנוגעים בנושאים שאני מטפל בהם".

צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

במהלך הראיון, כהן התייחס לתיעוד בו נראה יחד עם צחי ברוורמן והסביר כי הם דנו על סוגיות הקשורות בנגב. "אני מוכרח להתייחס ולומר את האמת, אני צולמתי מדבר עם צחי ברוורמן במסדרון, לא בהסתר, לא בהיחבא. דיברתי איתו על הנושא של שדה התעופה בנבטים, שחייב לקום בנגב, זהו צו השעה. אני מדבר עם כולם, אני חייל של הנגב. מה ששוחחתי עליו, ואני עדיין משוחח עליו. עם כל האנשים דיברתי ואדבר על נושא הנגב".