אבי מעוז הגיב לדיון בערוץ 14: "מילא הנדסת תודעה, אבל כזה ניתוק?"

במהלך נאום במליאת הכנסת, הזכיר יו"ר מפלגת נעם את סוגיית שירות הנשים בצבא והביא דוגמא ממשחק כדורגל באנגליה. בהמשך לדיון שהתרחש בערוץ 14 על ניחון של גדוד מעורב בבחינות כושר: "פשוט נתנו להן פור של 20 נקודות"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/06/23 19:49 יז בסיון התשפג

אבי מעוז הגיב לדיון בערוץ 14: "מילא הנדסת תודעה, אבל כזה ניתוק?"
אבי מעוז, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

המלצה לרמטכ"ל: יו''ר מפלגת נעם ח"כ אבי מעוז התייחס היום (ג') בנאומו במליאת הכנסת לפרסום של כתב ערוץ 14 הלל ביטון רוזן כי בתחרות שהתקיימה בצה"ל בין שני גדודים, זכה במפתיע גדוד מעורב. בהמשך המליץ לרמטכ"ל ושר הביטחון: "להוציא משיקולי צה"ל אג'נדות זרות".

"כעבור יומיים התרחש הניסוי במשחק כדורגל"

בנאום אמר מעוז: "בשבוע שעבר, בערוץ 14, סירב גיל ביילין, איש מפלגת העבודה, להודות שיש הבדל ביכולות הפיזיות בין גברים לנשים, ואולי, הוא אמר, הגיע הזמן ב- 2023 לערבב את קבוצות הכדורגל בישראל ובעולם ולהכניס לשם נשים. מילא הנדסת תודעה, אבל כזה ניתוק מהמציאות?" אמר והוסיף: "כעבור יומיים התרחש הניסוי במשחק כדורגל בין קבוצת רקסהאם, קבוצת גברים מהליגה הרביעית באנגליה, לבין נבחרת הנשים של ארה"ב. לא 90 דקות משחק, אלא 40 בלבד. והתוצאה? 12-0. תנחשו לטובת מי".

גלנט והלוי

גלנט והלוי, יקשיבו למעוז? צילום: אריאל חרמוני, משרד הביטחון

"ולהתמקד בייעודו הבלעדי, ביטחון מדינת ישראל"

מעוז המשיך ואמר על התחרות הצה"לית שנערכה: "לפני שבועיים, לעומת זאת, בתחרות כושר בחיל האיסוף הקרבי, גדוד לוחמות ניצח גדוד של לוחמים. איך? פשוט נתנו להן פור של 20 נקודות. אז בכדורגל, השיקול היחידי להרכב הקבוצה הוא השגת הניצחון. ובצה"ל? אני שב וממליץ לשר הביטחון ולרמטכ"ל להוציא משיקולי צה"ל אג'נדות זרות, ולהתמקד בייעודו הבלעדי, ביטחון מדינת ישראל וניצחון על אויביה".