250 אלף שקלים והתנצלות: בערוץ 14 תובעים את הצייצן

ערוץ עכשיו 14 שלח הערב מכתב התראה לפני נקיטת הליכים לצייצן טוויטר בעקבות ציוץ שפרסם ברשתות החברתיות אותו הם מגדירים "שקרי". בערוץ תובעים 250 אלף שקלים וכן התנצלות ומחיקת הציוצים | בציוץ נכתב בין היתר: "תדע כל צעירה ישראלית שמתגייסת לקרבי - בעיני הימין הקיצוני, את שרמוטה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 05/06/23 23:15 טז בסיון התשפג

250 אלף שקלים והתנצלות: בערוץ 14 תובעים את הצייצן
ערוץ 14, תביעת ענק, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

תביעת ענק: לאחר סערת הדברים שנאמרו באולפן ערוץ 14 בעקבות התקרית הקשה בגבול מצרים שם נהרגו שלושה לוחמים, ביקורות רבות הוטחו בערוץ. כנגד אחד הטוענים, הגישו הערב (ב') בערוץ 14 תביעה על סך של 250 אלף שקלים.

בערוץ אמרו לאחר הגשת התביעה: "ערוץ עכשיו 14 שלח הערב מכתב התראה לפני נקיטת הליכים לאמיר בר קול בעקבות הציוץ השקרי שפרסם ברשתות החברתיות". הציוץ שגרם לערוץ לתבוע, נכתב בידי צייצן מוכר בטוויטר שכתב: "לצופי ערוץ 14 לא אכפת מהצבא? אכפת להם. פחות אכפת להם ממשפחות שכולות? בוודאות לא. פחות אכפת להם מנשים? באמת שאני לא מאמין. אז איך בכזו קלות אתם יכולים להחליק על הדברים המזעזעים שנאמרו?".

צילום: ערוץ 14

מחיקה, התנצלות ופיצויים: דרישות ערוץ 14

בכתב התביעה כותבים בערוץ 14: "דברי הרשעות שפרסמת מהווים לשון הרע ודיבה חמורה על ערוץ 14 ועל אנשיו שנטלו חלק בשיחה בתוכנית, הציוץ הנ"ל עיוותו וסילפו את הדברים שנאמרו בתוכנית". בערוץ דרשו שלושה דברים: למחוק את הציוץ, להתנצל בפני הערוץ ופיצוי על סך 250 אלף שקלים.

כתב התביעה של ערוץ 14

כתב התביעה של ערוץ 14 צילום: ללא

נזכיר כי הביקורות על הערוץ הגיעו לאחר שיח בין הכתב הצבאי הלל ביטון רוזן שאמר: "צריך לשים את זה על השולחן - לוחם ולוחמת, לבד, 12 שעות, בלילה, בבוטקה מטר על מטר. מראש יש פה טעם לפגם". לבין המגיש בועז גולן שאמר: "יש פה זלזול בערכי הצבא, יש פה אג'נדות שמאל מטורפות, צריך להגיד את זה!".