יו"ר הקואליציה במתקפה: לכולם ברור מי יהיה האחראי

יו"ר הקואליציה, אופיר כץ, תוקף את סיעת עוצמה יהודית בעקבות המהלכים שלהם נגד הממשלה: "זו בדיוק הדרך הסלולה להפיל את ממשלת הימין"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/05/23 16:30 יז באייר התשפג

יו"ר הקואליציה במתקפה: לכולם ברור מי יהיה האחראי
אופיר כץ, תוקף את בהרב מיארה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יו"ר סיעת עוצמה יהודית, איתמר בן גביר, החרים אתמול (א') את ישיבות הממשלה ואת ההצבעות בכנסת כמחאה על המדיניות הביטחונית של הממשלה, ועורר עליו את חמתם של גורמים רבים בקואליציה. יו"ר הקואליציה, חבר הכנסת אופיר כץ, תקף היום את סיעת עוצמה יהודית ואמר כי אם הם ימשיכו כך, הממשלה עלולה ליפול.

"אפשר להגיד עד מחר ש'לא מפילים ממשלת ימין', אבל להעדר מישיבת ממשלה, מישיבת ראשי קואליציה, להחרים הצבעות במליאה ולבטל דיונים על התקציב, זו בדיוק הדרך הסלולה להפיל את ממשלת הימין, ולכולם ברור מי יהיה האחראי לכך. מדיניות ימין מקדמים בעבודה קשה ומשותפת, לא בשביתות", אמר כץ.

איתמר בן גביר |

איתמר בן גביר | צילום: Yonatan Sindel/Flash90

סמוטריץ' נגד בן גביר: "הדרך להביא שינוי היא לא באיומים"

מוקדם יותר, בישיבת הסיעה של הציונות הדתית, שר האוצר, בצלאל סמוטריץ', התייחס לחרם של עוצמה יהודית. "הדרך להביא שינוי היא לא באיומים על הפלת הממשלה ובהחרמת הממשלה והצבעות הקואליציה בכנסת. הפרס הכי גדול לטרור הוא הפלת ממשלת הימין ועליית השמאל יחד עם תומכי הטרור לשלטון", אמר שר האוצר.

סמוטריץ' בישיבת הסיעה (עמיאל ירחי):

סמוטריץ' קרא לבן גביר לחזור בו מהחלטתו. "אני שב וקורא לחברי השר איתמר בן גביר ולראש הממשלה לשבת ולדבר ולהחזיר את עבודת הממשלה והקואליציה למסלול. אנחנו עומדים בפני אישור תקציב המדינה בקריאה שניה ושלישית", אמר יו"ר הציונות הדתית.