משבר בקואליציה: "נתניהו שולח ח"כים זוטרים בליכוד במקום לבוא ולדבר"

המשבר בין השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר וראש הממשלה בנימין נתניהו נמשך - גורמים בכירים בעוצמה יהודית מספרים ל"חדשות כיפה": "נתניהו לא מבין את עוצמת הבעיה"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 08/05/23 16:05 יז באייר התשפג

משבר בקואליציה: "נתניהו שולח ח"כים זוטרים בליכוד במקום לבוא ולדבר"
צילום: Ben Hakoon/Flash90

הצרות בקואליציה נמשכות וגם היום (ב') אין פיתרון למשבר החריף בין השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר וראש הממשלה בנימין נתניהו בעקבות תגובת הדרג המדיני לירי מעזה. גורמים בכירים במפלגתו של בן גביר אומרים ל"חדשות כיפה" כי, "נתניהו וסביבתו לא מבינים את עוצמת הבעיה ולא מבינים שהאירוע מהותי".

גורמים בכירים בעוצמה יהודית:  נתניהו שולח רק ח"כים זוטרים

נתניהו - המשבר נמשך צילום: Yonatan Sindel/Flash90

על ניסיונות הפיוס של ראש הממשלה אומרים בעוצמה יהודית: "ראש הממשלה שולח רק ח"כים זוטרים בליכוד במקום לבוא ולדבר עם השר בן גביר כי הוא ואנשיו חושבים שזה אירוע תקשורתי". השר לביטחון לאומי דורש שינוי במספר סוגיות, בין היתר: חאן אל אחמר, אביתר, שחרור גופות מחבלים ותגובות צה"ל לירי מעזה. 

בן גביר: "קיבלנו מנדט לשנות את הכיוון - וזה חייב לקרות"

השר בן גביר עקץ אמש את נתניהו ואמר: "גם בימים האחרונים ראש הממשלה ושר הביטחון ממשיכים במדיניות שלהם, שחרור המחבל הירדני, שחרור גופות מחבלים ועוד. זה לא מקובל עלינו ולא יכול להימשך ככה. המדיניות חייבת להשתנות, הממשלה חייבת לעבור למדיניות ימין מלא מלא. קיבלנו מנדט מהציבור לשנות את הכיוון - וזה חייב לקרות".