השר מעוצמה יהודית מודה: יש מתח בין נתניהו לבן גביר

במהלך ריאיון השר עמיחי אליהו אמר כי בין נתניהו לבן גביר יש מתיחות, אבל לא נתק של ממש והמשיל את הקשר שלהם לזה של זוג נשוי: "לא תמיד צריך לשים את הגירושין על השולחן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/05/23 08:49 יז באייר התשפג

השר מעוצמה יהודית מודה: יש מתח בין נתניהו לבן גביר
נתניהו ובן גביר, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

יושב ראש סיעת עוצמה יהודית איתמר בן גביר, החרים אתמול את ישיבות הממשלה ואת ההצבעות בכנסת כמחאה על המדיניות הביטחונית של הממשלה, ועורר עליו את חמתם של גורמים רבים בקואליציה, ביניהם שר הביטחון גלנט. היום (ב') השר עמיחי אליהו חשף כי ישנה מתיחות גם בין נתניהו לבן גביר.

"לא תמיד צריך לשים את הגירושין על השולחן"

במהלך ריאיון לרדיו 103fm, אמר שר המורשת הרב עמיחי אליהו, ממפלגת עוצמה יהודית, שלדעתו אין נתק בין נתניהו לבן גביר, כפי שדווח היום באתרי החדשות, אולם לדבריו, המתח בין השניים נוכח: "לא חושב שיש נתק ביניהם, אבל בהחלט יש מתח", הודה השר, והשווה את הקשר ביניהם, למערכת יחסים של זוג נשוי: "יש גם לפעמים בין בני זוג מתח, לא תמיד צריך לשים את הגירושין על השולחן".

הרב עמיחי אליהו

הרב עמיחי אליהו צילום: Yonatan Sindel/Flash90

גלנט: "הם ראו פחות גופות מחבלים ממני"

כזכור, שר הביטחון, יואב גלנט, הגיב אתמול במהלך ישיבת הממשלה, להחלטת השר בן גביר ושרי עוצמה יהודית שלא להגיע לישיבה, ותקף את גלנט על המדיניות הביטחונית שלו. לדברי גלנט: "אני לא מתרגש משר או שרה שתוקפים אותי, הם ראו פחות גופות מחבלים ממני", עוד אמר השר: "זה לא נכס שמשפיע על ארגוני הטרור, זה לא מעניין אותם". 

תגובתו של בן גביר לא איחרה להגיע: "מילה אחת לשר גלנט שדיבר על כך שראה הרבה גופות של מחבלים", אמר השר. "אין לי בכך ספק. אבל השר גלנט, בשנים האחרונות, אני ראיתי עשרות נרצחים", לדבריו: "אנחנו צריכים בשביל אותם נרצחים להפסיק את ההכלה, להפסיק את הוויתורים, לא לשחרר גופות, לא לשחרר מחבלים, אלה להרוג אותם".