"גורמת נזק לתפקיד": מתקפה חדשה על היועמ"שית

יו"ר הקואליציה, אופיר כץ מהליכוד התייחס לאפשרות של הדחתה של בהרב מיארה ואמר כי "אני לא חושב שזה נכון בעת הזו לתת לה את התענוג הזה". על חוק החסינות לכוחות הביטחון אמר כץ: "גם אנחנו הבנו שייתכנו השלכות שאנחנו לא רוצים להגיע אליהן"

חדשות כיפה חדשות כיפה 13/03/23 08:37 כ באדר התשפג

"גורמת נזק לתפקיד": מתקפה חדשה על היועמ"שית
אופיר כץ, תוקף את בהרב מיארה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

המתיחות בין היועמ"שית והקואליציה: מאז הוקמה הממשלה, המתיחות בין היועמ"שית לחברי הקואליציה רק הולכת וגוברת. בהרב מיארה מצידה התערבה לאחרונה ופסלה את הדחתו של ניצב עמי אשד למרות הנחיית השר בן גביר וכל העת מרחף האיסור שהטילה על ראש הממשלה להתעסק ברפורמה המשפטית. בראיון ל"רשת ב" תוקף יו"ר הקואליציה, אופיר כץ את היועמ"שית: "גורמת נזק לתפקיד".

"לא נפתח בהליכים להדחתה"

כץ הקדים ואמר שלמרות הדיבורים סביב מעמדה של היועמ"שית, בקואליציה לא ידיחו אותה: "היועמ"שית גורמת נזק לתפקיד. לא נפתח בהליכים להדחתה" אמר. בהמשך הוסיף כץ ואמר: "אולי גם היא הייתה רוצה, כמו מפקד המחוז, ללכת ולתת כיפים למפגינים. אני לא חושב שזה נכון בעת הזו לתת לה את התענוג הזה. אנחנו לא אמורים לשחק לידיים שלה" הסביר.

בהרב מיארה  |

בהרב מיארה | צילום: Yonatan Sindel/Flash90

"גם אנחנו הבנו שייתכנו השלכות שאנחנו לא רוצים להגיע אליהן"

למרות הביקורת, בדבר אחד כץ הביעה הסכמה עם היועמ"שית. כץ התייחס לחוק החסינות לכוחות הביטחון ואמר: "גם אנחנו הבנו שייתכנו השלכות שאנחנו לא רוצים להגיע אליהן. נתקדם עם החקיקה רק כשנהיה בטוחים שאנו שומרים על החיילים שלנו. לא נלך עם הראש בקיר, אנחנו לא מתנהגים כמו שהיא מתנהגת".