צפו אבי מעוז שר על דוכן הכנסת, חברי הכנסת החלו לצרוח

יו"ר נעם התייחס לסערה שנוצרו סביבו ושר את השיר הילדים הידוע "באנו חושך לגרש": "מי שמסתיר את החדרת האג'נדות הזרות לילדים - הוא החושך" | חברי האופוזיציה העתידית צעקו: "אתה החושך"

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/12/22 13:05 יג בכסלו התשפג

אבי מעוז שר על דוכן הכנסת, חברי הכנסת החלו לצרוח
אבי מעוז במליאת הכנסת., צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

מאז ההסכם של הליכוד עם מפלגת נעם ולחיצת הידיים המחוייכת בין ראש הממשלה המיועד בנימין נתניהו לחבר הכנסת אבי מעוז, הרוחות סוערות. מנהלי בתי ספר חותמים על עצומות, ראשי רשויות נערכים למרד, וראש המשלה שעדיין מכהן, לפיד, יוצא ברצף פוסטים ומכתבים. בנאום שנשא היום (ד') במליאת הכנסת, התייחס מעוז לסערה שנוצרה סביבו והחל לשיר את שיר הילדים הידוע לכבוד חג החנוכה.

"לפני שנים רבות", פתח מעוז את נאומו במליאה, "כשאני הייתי ילד במערכת החינוך, עוד לפני כניסת ההשפעות של המדינות הזרות, של הקרנות והארגונים הזרים ושל האג'נדות הזרות, לימדו אותנו את שיר הילדים הידוע, שאותו כתבה שָׂרָה לֵוִי-תַּנַּאי והלחין עמנואל עמירן: בָּאנוּ חֹשֶךְ לְגָרֵש". מעוז החל לשיר וחברי הכנסת באופוזיציה העתידית החלו לצעוק לעברו: "אתה החושך".

"מי שמסתיר מההורים את החדרת האג'נדות הזרות לילדי ישראל - הוא החושך"

עוד הוסיף ואמר כי "מי שבהסתרה מכוונת ובמחשכים מחדיר כל מיני אג'נדות לשטיפת מוחם של ילדי ישראל ללא ידיעת הוריהם, הוא החושך. כל אחד מאיתנו אור קטן, אבל כפי שכתב רבינו בחיי בספר חובות הלבבות: "המעט מן האמת ינצח הרבה מן השקר, כאשר המעט מן האור דוחה הרבה מן החשך".

אבי מעוז לא מתרגש מהסערה: "קמפיין של מיעוט שהפסיד בבחירות"

נאומו בפתח ישיבת הסיעה ביום שני האחרון, אמר ראש הממשלה היוצא ויו"ר יש עתיד, יאיר לפיד כי נתניהו מבין כי עשה טעות בהסכם הקואליציוני עם אבי מעוז וקרא לליכוד לחזור בהם מההסכם: "בנימין נתניהו יודע כבר שהוא עשה טעות קשה כשהוא נתן לאבי מעוז שליטה בתוכניות החינוכיות שנכנסות לבתי הספר של הילדים שלנו. הוא רק לא יכול לחזור בו, כי הוא חלש והם הבינו שאפשר לסחוט אותו בגלל המשפט שלו". בתגובה לנאומו של ראש הממשלה היוצא, הגיב יו"ר נעם לסערה סביב מיניו הצפוי בפתח ישיבת הסיעה.

"בימים האחרונים מתנהל קמפיין פוליטי פרוע של השמאל בראשות יאיר לפיד והתקשורת כנגד ראש הממשלה הנבחר והניסיון שלו להקים ממשלה. זהו קמפיין של המיעוט שהפסיד בבחירות כנגד רוב העם שאמר את דברו בצורה נחרצת בקלפי. הקמפיין הזה הוא לא פחות מהמרדה וניסיון למנוע מראש ממשלה מיועד להקים את הממשלה הנבחרת והלגיטימית היחידה לאחר הבחירות. זהו מאבק שמתחיל מיאיר לפיד, עובר בשאשא-ביטון וכלה בתקשורת, שכולם מנהלים מלחמה בשצף קצף כנגד הדמוקרטיה וכנגד רוב העם שבחר להדיח אותם מכהונתם".