ראש העיר תוקף את מעוז: "נגיב בהתאם כפי שהגבנו לבריונים החשוכים"

ראש עיריית רמת גן הגיב היום במליאת העירייה לאבי מעוז והבטיח שהעירייה תוסיף שעות בנושאים ליברליים במידה ויקוצצו שעות הלימוד: "סיכוי אפסי שנתניהו יתן את ידו למהלכים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/12/22 22:02 ז בכסלו התשפג

ראש העיר תוקף את מעוז: "נגיב בהתאם כפי שהגבנו לבריונים החשוכים"
אבי מעוז , צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

סערת מעוז ומשרד החינוך: לאחר הסיכומים של נתניהו עם יושב ראש נעם אבי מעוז, המערכת הפוליטית מסרבת להירגע. על רקע העברת "הרשות לזהות לאומית יהודית" לאחריותו של מעוז ממשרד החינוך עולה חשש אצל רבים כי מעוז יתערב בתכני החינוך הליברליים. ראש עיריית רמת גן, כרמל שאמה הכהן אומר היום (ה') "על כל שעת לימוד של ליברליות, הכלה ושוויון שהממשלה תקצץ ר"ג תקצה שעתיים באותם הנושאים".

צפו בדבריו של שאמה הכהן:

"נגיב בהתאם כפי שהגבנו לבריונים החשוכים"

"למעט הפן הפלילי אין הבדל בין כוחות חושך, שפגעו בדגלי הקהילה או שחיללו דלתות בתי כנסת או בעסקים הפתוחים בשבת לבין מי שישתמש ברוב לביטול תכנים ליברליים שיוויוניים במערכת החינוך" המשיך ראש העיר והוסיף: "להערכתי לא יהיו יותר מרעשי רקע וספינים מצד קצוות הקואליציה הבאה אך ככל שהתחזיות השחורות יהפכו לאיום מוחשי ומידי נגיב בהתאם כפי שהגבנו לבריונים החשוכים האחרים עד היום".

כרמל שאמה הכהן

כרמל שאמה הכהן צילום: Moshe Shai/FLASH90

שאמה הכהן: "נתניהו לא יתמוך"

בהמשך, התייחס שאמה הכהן לנתניהו ולדרך בה יגיב: "לא תמכתי בראש הממשלה המיועד וגם לא כעת אך בהחלט אני מאחל לו בכל ליבי להצליח במשימתו לעשות טוב לעם ישראל ומהכרותי עימו להערכתי סיכוי אפסי שיתן את ידו למהלכים חשוכים איראניסטיים".ראש עיריית רמת גן סיכם: "על כל נסיון להחשיך נפיץ בחזרה אור כפול גם אם מסנוור את הרגילים לחיות בחשיכה אידיאולוגית".