פרסום ראשון התפקיד החדש של שמחה רוטמן

אחרי שהושג הסכם בין הליכוד לבין הציונות הדתית, לחדשות כיפה נודע כי חבר הכנסת צפוי להחליף את אורית סטרוק ויתמנה ליו"ר הסיעה בכנסת ה-25

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 05/12/22 17:29 יא בכסלו התשפג

התפקיד החדש של שמחה רוטמן
שמחה רוטמן, צילום: דוברות הכנסת

התפקיד החדש של רוטמן: אחרי עיכובים רבים, ביום חמישי האחרון הושג הסכם בין הליכוד לבין הציונות הדתית. לפי ההסכמים, הציונות הדתית תקבל את משרד האוצר ברוטציה, משרד העלייה והקליטה ומשרד המשימות הלאומיות. בתוך כך, בציונות הדתית החליטו למנות יו"ר סיעה חדש.

על פי פרסום ראשון של חדשות כיפה, מסתמן כי חבר הכנסת שמחה רוטמן, הפעיל המשפטי הבולט שהפך לחבר כנסת, צפוי להחליף את חברת הכנסת אורית סטרוק ויתמנה ליו"ר סיעת הציונות הדתית בכנסת ה-25.

שנים רבות השקענו בנגב ואני מסכים עם האמירה שכעת הגיע זמן גליל

סיעת הציונות הדתית בראשות בצלאל סמוטריץ הקדישה את ישיבת הסיעה הראשונה מאז חתימת ההסכם הקואליציוני עם הליכוד למפגש עם ראשי מועצות מהגליל. בישיבה נכחו ראש עיריית עכו שמעון לנקרי, וראש העיר מגדל העמק אלי ברדה, וסגן ראש מועצה גליל תחתון אופיר שיק.

צילום: ללא

יו"ר הציונות הדתית בצלאל סמוטריץ' אמר: "תודה רבה על מה שאתם עושים, המשרדים שלקחנו: האוצר, ועליה וקליטה ירתמו לסייע לכם ולפיתוח הגליל ככל הניתן. שנים רבות השקענו בנגב ואני מסכים עם האמירה שכעת הגיע זמן גליל".

יש לנו חלום שהגיע הזמן להגשים

ראש עיריית עכו לנקרי אמר: "מועצת הגליל באה לפגוש את שר האוצר המיועד כדי להציג את האתגר של מעבר אוכלוסיות חזקות וצעירים מהגליל למרכז. אנו קוראים לשר האוצר המיועד להשקיע בתעסוקה ופיתוח כלכלי שתעודד צמיחה והתחזקות בגליל".

ראש העיר מגדל העמק, ברדה אמר: "יש לנו חלום שהגיע הזמן להגשים; הגיע זמן גליל. אחרי שהמדינה השקיעה בדרום בכל המנופים, באנו להגיד היום הגיע זמן הצפון. בפעולות מסויימות אפשר להביא למימוש הפוטנציאל שיחזק את הגליל כלכלית וחברתית".