נפתלי בנט יוצא לקרב על שמו: "לא אשתוק יותר, מפיצי דיבה נוספים נתבעים"

יאיר לוי, עיתונאי חרדי עם חשבון טוויטר של כמעט 20 אלף עוקבים, פרסם כי בנט שיפץ את ביתו על חשבון משלם המיסים | אחרי איום בתביעה, הוא פרסם התנצלות וראש הממשלה לשעבר הבהיר: "‏עלינו לכבות את מכונות הרעל"

חדשות כיפה חדשות כיפה 01/12/22 16:25 ז בכסלו התשפג

נפתלי בנט יוצא לקרב על שמו: "לא אשתוק יותר, מפיצי דיבה נוספים נתבעים"
בנט, צילום: יונתן סינדל פלאש 90

נפתלי בנט אמנם סיים את כהונתו כאיש ציבור עם התפטרותו אחרי תוצאות הבחירות, אבל הוא לא מתכוון לוותר במלחמה על טוהר שמו. היום (ה') הוא פרסם ברשתות פוסט ובו נכתב: "האמת יוצאת לאור. כראש הממשלה נמנעתי מעיסוק בדיבה כי סברתי שתפקידי לספוג, ‏אך אני מבין כעת שאין ברירה: ‏הנושא אינו בנט אלא עתיד המדינה שלנו ועצם קיומה".

הקרב של בנט נגד העיתונאי החרדי

ראש הממשלה לשעבר מתייחס לעיתונאי החרדי יאיר לוי, שטען כי בנט שיפץ את ביתו על חשבון משלם המיסים. לאחר שהוא איים בתביעת דיבה, לוי התנצל והתחייב לפיצוי כספי. הוא פרסם גם ציוץ הבהרה ובו כתב: "אני מתנצל בפני ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט על שהוצאתי את דיבתו בפרסום דבר שקר כאילו שיפץ את ביתו הפרטי על חשבון המדינה, כאשר בפועל מדובר היה בהצבת אמצעי אבטחה סביב ביתו על פי דרישות השב"כ".

לוי המשיך: "בנט נענה לבקשת השב"כ שלא להיכנס למעון בבלפור בשל הצורך לבצע עבודות שידרוג אבטחה חיוניות. רה"מ בנט לא השביח את ביתו ולא לקח לכיסו ולו שקל אחד. אני מצר על הדברים שפרסמתי ומבקש את סליחתו של רה"מ בנט, אשתו וילדיו על עגמת הנפש שגרמתי להם".

ביתו של בנט ברעננה

ביתו של בנט ברעננה צילום: דוברות ימינה

"מפיצי דיבה נוספים נתבעים כעת"

כאמור, אחרי הפרשייה הזו, כתב בנט פוסט ובהמשך הבהיר כי כך ינהג מעתה: "עלינו לכבות את מכונות הרעל אשר מזהמות את חיי כולנו. ‏אתרום את מלוא הסכום לעמותת אור למשפחות חללי צה״ל. מפיצי דיבה נוספים נתבעים כעת, וכך ייעשה מעתה. לא אשתוק יותר. אחים אנחנו".


(נפתלי בנט מצביע בבחירות האחרונות)