ליברמן במתקפה חריפה על נתניהו: "מתכנן להדיח את הרמטכ"ל"

שר האוצר היוצא אביגדור ליברמן טוען היום בפוסט שהעלה, כי בשיחות שערך עם בכירים בליכוד עלו תוכניותיו של נתניהו לממשלה הבאה. בין היתר: הדחת הרמטכ"ל והיועמ"שית | תוכנית סדורה לחיסול בן גביר וסמוטריץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/11/22 18:08 כה בחשון התשפג

ליברמן במתקפה חריפה על נתניהו: "מתכנן להדיח את הרמטכ"ל"
ליברמן, צילום: Tomer Neuberg/Flash90

אביגדור ליברמן עולה להתקפה: יושב ראש ישראל ביתנו ושר האוצר היוצא אביגדור ליברמן פירסם היום (ש') ציוץ בטוויטר בו הוא טוען כי בשיחות שערך עם בכירים בליכוד התבררה לו תמונה של תוכניות נתניהו לממשלה הקרובה. בין היתר טוען ליברמן כי נתניהו ידיח את הרמטכ"ל הנבחר הרצי הלוי בטענה שאינו משתף פעולה עם תכניותיו של נתניהו בנושא איראן.

הוועדה למינוי שופטים ומשרד התקשורת

בין שאר הנקודות שבהן ליברמן תוקף את נתניהו, הוא טוען גם כי לנתניהו חשוב הרוב בוועדה לבחירת שופטים ואם יצטרף לצנות נציג מהאופוזיציה, ישאף נתניהו למנות את אחמד טיבי. נושא אחר הקשור למערכת המשפט, הוא פטוריה של היועצת המשפטית לממשלה, גלי בהרב מיארה. על פי ליברמן, נתניהו מתכנן להחליפה במהירות האפשרית.

נתניהו מתכנן גם לערוך שינויים במשרד התקשורת ולמנות לתפקיד אדם המקורב אליו ובהמשך גם להשתלט על תאגיד השידור הציבורי 'כאן'. 

תוכניות נתניהו לסמוטריץ' ובן גביר

ליברמן טוען כי נתניהו אף מתכנן לחסל פוליטית את סמוטריץק ובן גביר איתם הוא עורך בימים אה שיחות קואליציוניות במטרה להקים ממשלה איתם כשותפים. "לנתניהו תכנית סדורה לחיסולו הפוליטי של סמוטריץ" כותב ליברמן: "בהקשר הנ"ל, מקורבים לבני המשפחה טוענים שמעולם לא היה קונצנזוס פנימי כה רחב כמו ההבנה שקיים צורך דחוף להיפטר מסמוטריץ׳ בבחירות הקרובות או בעדיפות גבוהה יותר, באמצעות שינויים קואליציונים כאלה ואחרים, אם יתאפשרו לפני הבחירות" גם לגבי בן גביר יש לנתניהו תוכניות ועל פי ליברמן לנתניהו "תכנית סדורה לסיכול בן גביר ולהחזרתו, כדברי נתניהו, ל"מימדיו הטבעיים", קרי 4-5 מנדטים".