בחירות 2022

ינצח? התוכנית של סמוטריץ' ליום הבחירות

אלפי מתנדבים בצמתים, טונות של חומרי הסברה ופירסום, ותוכנות דיגיטליות להמרצת מצביעים - כך נערכת מפלגת הציונות הדתית של בצלאל סמוטריץ' ליום הבחירות

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 31/10/22 10:53 ו בחשון התשפג

ינצח? התוכנית של סמוטריץ' ליום הבחירות
צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

במפלגת הציונות הדתית נערכים ליום הבחירות שיתקיים מחר (ג'),בימים האחרונים נערכו במטה המפלגה תדרוכים אחרונים לקראת יום הבחירות. המפלגה, שעל פי הסקרים עשויה לזכות בתואר המפלגה השלישית בגודלה גייסה אלפי מתנדבים ליום הבחירות. 

על פי התוכנית בכל עיר בישראל יהיה רכז שיוביל שיירה במסלול מיוחד שייקבע על פי ניתוח של רחובות ושכונות עם פוטנציאל הצבעה גבוה לימין. בשיירה יהיו מערכות הגברה, חומרי הסברה ודגלי ישראל, לשיירה יתלוו תנועות הנוער, גרעינים תורניים ופעילים מכלל מפלגות הימין. בנוסף צפוי מבצע נראות נרחב עם צעירים וצעירות בצמתים ובמרכזי הקניות בכל רחבי הארץ עם הקריאה- 'ישראל בסכנה צאו להצביע'.

יהודה ולד, מנכ"ל המפלגה סיפר: "אנחנו מגיעים לישורת האחרונה בכל הכח מתוך כוונה להכריע את הבחירות.  מערך שטח ארצי עם אלפי פעילים ופעילות יסתער על הערים השונות במטרה להוציא את כל מצביעי הימין מהבית. שיתוף הפעולה עם כלל מפלגות המחנה הלאומי והרוח הגדולה של אנשי הציונות הדתית עם הרבה אהבה ואמונה יביאו לניצחון המחנה הלאומי והקמת ממשלת ימין טובה ויציבה".

במקביל לציונות הדתית, מפלגות עוצמה יהודית בראשות חבר הכנסת איתמר בן גביר ומפלגת נעם בראשות חבר הכנסת אבי מעוז יקיימו מטה יום בחירות נפרד, כפי שהתנהלו בחודשים האחרונים. מוקדם יותר פרסמנו בחדשות כיפה כי בסופו של יום הבחירות בן גביר וסמוטריץ' יקיימו אירועים נפרדים.