שקד על בנט: לא חושבת שאשתף איתו פעולה בעתיד

שרת הפנים שיתפה במערכת יחסים המורכבת שלה עם שותפה הפוליטי לשעבר ואמרה כי לא תשתף איתו פעולה בעתיד: "בנט העיד שהוא נכנס לממשלה אדם אחד ויצא אדם שונה"

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/10/22 14:17 כט בתשרי התשפג

שקד על בנט: לא חושבת שאשתף איתו פעולה בעתיד
בנט ושקד, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

שקד נגד בנט: שרת הפנים ויו"ר הבית היהודי, איילת שקד התראיינה היום (ב') בפסגת המנהיגים של מעריב לקראת הבחירות המתקרבות. בין היתר, נשאלה שקד האם היא כועסת ראש הממשלה החליפי ושותפה הפוליטי לשעבר, נפתלי בנט והשיבה כי היא לא חושבת שהיא תשתף איתו פעולה בעתיד.



"מערכת היחסים שלי עם בנט ארוכה ומורכבת", אמרה שקד, "אני בוודאי לא מסכימה עם כל החלטותיו והושפעתי מחלק מהן, אבל אני פוליטיקאית עצמאית שלקחה את ההחלטות שלה. כשהוא פרש חשבתי שנכון להציב אלטרנטיבה לבן גביר וסמוטריץ' ולנתניהו, ויחד עם יוסי ברודני, אחד מראשי הערים הטובים בארץ, יצאתי לצעד הזה. כועסת? אני לא נכנסת לזה, הוא קיבל החלטה לפרוש לעת עתה ואני קיבלתי החלטה להמשיך עם הבית היהודי. חשבתי שזה צעד נכון", אמרה יו"ר הבית היהודי.

שקד ובנט

שקד ובנט צילום: Yonatan Sindel/Flash90


על הסיכוי אם היא תחזור לשתף פעולה עם בנט בעתיד: "אני לא חושבת. כרגע, הוא החליט לפרוש ואני ממשיכה. אני אף פעם לא זזתי מהנקודה הערכית שבה אני נמצאת. גם בממשלה הזו ייצגתי את ערכי הימין בצורה הכי ברורה. אין פוליטיקאי שעשה חצי ממה שעשיתי בשביל הימין. בנט העיד שהוא נכנס לממשלה אדם אחד ויצא אדם שונה".

שקד על סערת ההקלטות: הקלטה של אדם בשיחה סגורה היא לא הגונה

בהקלטות סודיות שנחשפו על ידי הפרשן הפוליטי של חדשות 11, מיכאל שמש, נשמע יו"ר הציונות הדתית תוקף בחריפות את יו"ר הליכוד ומכנה אותו: "שקרן בן שקרן". על השאלה מה היא חושבת על הסערה, השיבה שקד כי זה לא הגון להקליט אנשים בשיחות סגורות.

"אני לא מתייחסת לסגנון, כי זה לא הגון להקליט אנשים בשיחות סגורות. אני כבר שנה וחצי אומרת שנתניהו ביקש מאיתנו להקים ממשלה עם רע"מ ולשכנע את סמוטריץ' לשבת איתם. לצערי, גורמים בליכוד וסמוטריץ' מכחישים כבר שנה וחצי, וסוף סוף יצאה האמת לאור. נתניהו רצה ממשלה עם רע"מ, ניסה לשכנע את סמוטריץ' ולא הצליח", אמרה שרת הפנים.

על השאלה האם לדעתה נתניהו אכן שקרן, ענתה יו"ר הבית היהודי: "לא נכנסת למלחמות ולהגדרות האלה. מסתבר שבשנה וחצי האחרונות צדקנו למרות ההכחשות שלהם. הקלטה של אדם בשיחה סגורה היא לא הגונה".