נעם פדרמן נגד בן גביר: "בושה"

פעיל הימין הוותיק מתח ביקורת על יושב ראש עוצמה יהודית לאחר הדברים שאמר בתיכון בליך ברמת גן: "אני לא חושב שדוקטור גולדשטיין גיבור, אני לא חושב שצריך להרוג או לגרש ערבים"

חדשות כיפה חדשות כיפה 06/09/22 19:10 י באלול התשפב

נעם פדרמן נגד בן גביר: "בושה"
נועם פדרמן, צילום: Olivier Fitoussi /FLASH90

יו"ר עוצמה יהודית, חבר הכנסת איתמר בן גביר הגיע לביקור בתיכון בליך ברמת גן, והרוחות סערו. פוליטיקאים ומפגינים משמאל התאספו מחוץ לבית ספר, אבל נראה כי לא רק משמאל לא מרוצים מעלייתו של יושב ראש עוצמה יהודית.

צפו בדברים של בן גביר: 

ברוך גולדשטיין בעיניי אדם קדוש - הוא נרצח על ידי ערבים

במהלך השיחה אמר בן גביר כי הוא לא חושב שברוך גולדשטיין, שרצח ערבים במערת המכפלה, הוא גיבור. הוא טען שאמר את הדברים בן 17. עוד הוא אמר כי הוא אינו סבור שצריך לגרש או להרוג ערבים. בתגובה לדברים הללו של בן גביר כתב בטוויטר נעם פדרמן, פעיל ימין ותיק, "בושה".

בראיון לרדיו 103FM אמר פדרמן לפני מספר ימים: "הוא בחור טוב, יהודי גאה נאמן לארץ ישראל ועם ישראל, איש ימין. הוא עושה דברים טובים וחשובים, אבל מה לעשות שאני חושב קצת אחרת ממנו".

פדרמן התייחס באופן מפורש להורדת תמונתו של ברוך גולדשטיין מסלון ביתו של בן גביר: "זה ממש לא בסדר. בשביל נפתלי בנט להוריד תמונה כזאת? חס וחלילה. ברוך גולדשטיין בעיניי אדם קדוש - הוא נרצח על ידי ערבים. זה ממש לא בסדר שבן גביר הוריד את התמונה של ברוך גולדשטיין מהסלון. אם הייתה לי תמונה שלו על הקיר, לא הייתי מוריד אותה בחיים. הוא היה רופא שטיפל בערבים וביהודים כאחד".