נתניהו במסר לסמוטריץ' ובן גביר: "אסור לקחת סיכון"

ברקע הפריימריז במפלגת הציונות הדתית, יושב ראש הליכוד קורא לאחדות של הציונות הדתית ועוצמה יהודית: "רק ריצה משותפת תבטיח ששתי המפלגות יעברו בוודאות את אחוז החסימה וממשלה בלי המשותפת" | כך הגיב בצלאל סמוטריץ'

חדשות כיפה חדשות כיפה 23/08/22 16:24 כו באב התשפב

נתניהו במסר לסמוטריץ' ובן גביר: "אסור לקחת סיכון"
נתניהו, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

בחודש האחרון מתנהל קרב תקשורתי בין בצלאל סמוטריץ' לאיתמר בן גביר, קרב שהסתיים בשבוע שעבר בכך שיושב ראש עוצמה יהודית הודיע על ריצה בנפרד. לאור ההתתפחויות, וברקע הפריימריז שמתקיימים היום (ג') במפלגתו של סמוטריץ', נתניהו במסר ברור אל השניים.

צפו במסר של נתניהו:

נתניהו: "לכולנו משימה אחת"

"אני מאחל הצלחה לכל המתמודדים בפריימריז של הציונות הדתית, ואני בטוח שתיבחר רשימה מצוינת", פתח נתניהו. "לכולנו משימה אחת - להקים ממשלה לאומית חזקה ויציבה ל-4 השנים הקרובות".

הוא המשיך: "לצורך זה חייבים קודם כל דבר אחד - לאחד את הכוחות, ולא לפצל אותם. לכן אני קורא לציונות הדתית ולעוצמה יהודית לרוץ יחד בבחירות. אסור לקחת סיכון. רק ריצה משותפת תבטיח ששתי המפלגות יעברו בוודאות את אחוז החסימה. רק ריצה משותפת תבטיח ממשלה בלי המשותפת".

סמוטריץ' מגיב לנתניהו

חבר הכנסת סמוטריץ' הגיב לדברים של נתניהו וכתב: "שמעתי את דבריו של ראש הממשלה לשעבר ובעז"ה לעתיד בנימין נתניהו ואני מסכים איתו וקורא לחברי איתמר - בוא נשב כבר מחר במטרה אמיתית לקדם ריצה משותפת למען ניצחון הימין בבחירות".