בחירות 2022

גנץ לכיפה: "לא פוסלים את נתניהו, הוא יכול לכהן כחבר כנסת"

ראשי כחול לבן התקווה החדשה ערכו היום ישיבה מיוחדת, ובמענה לשאלת חדשות כיפה עם מי יקים ממשלה, השיב שר הביטחון: "כשמסירים את המגבלה של נתניהו הכל יכול להיפתח מחדש"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 03/08/22 16:07 ו באב התשפב

גנץ לכיפה: "לא פוסלים את נתניהו, הוא יכול לכהן כחבר כנסת"
גנץ, צילום: אלעד מלכה

ראשי מפלגת כחול לבן התקווה החדשה, בני גנץ וגדעון סער, שירוצו יחדיו בבחירות הקרובות ערכו היום (ד') ישיבת סיעה ובה מסרו הצהרות לתקשורת שהתייחסו לסוגיות הפוליטיות הבוערות שעל סדר היום. הישיבה התקיימה ב"בית שלווה" - המרכז הלאומי לאנשים עם מוגבלויות בשכונת בית וגן בירושלים.

 

לאחר שנשאו דברים השיבו השרים בכירים לשאלות עיתונאים. גנץ דיבר על ממשלה בראשותו, אולם אתמול אמר חבר הכנסת משה גפני שהוא רוצה את בנימין נתניהו בראש. במענה לשאלת חדשות כיפה עם מי יקים ממשלה, השיב גנץ כי "אם נתניהו מקים את הממשלה הבאה ויש לו 61 אפשר לפזר את ההתכנסות, תהיה פה ממשלה קיצונית וגזענית". עוד הוא הוסיף: "אם אין לנתניהו 61 להערכתי המשחק הזה נפתח.

בהמשך תשובתו אמר גנץ: "ברוח תשעה באב אני רוצה לומר, אנחנו לא פוסלים את הליכוד ולא פוסלים את נתניהו שיכול לכהן כחבר כנסת, אנחנו רק לא חושבים שזה נורמטיבי שהוא יכהן כראש ממשלה. אני מציע ברוח ט' באב לחפש בכל הזדמנות לא רק לחפש מה ההבדלים אלא מה יכול לאחד. כשמסירים את המגבלה של נתניהו הכל יכול להיפתח מחדש".

זאת משאלה או שיש מי מהחרדים שאומר לך שהוא יבוא איתך?

"אני לא אכנס למרכיבי השיחות שלי עם אנשים אחרים ואני חושב שאני לא מדבר על דברים שהם לא אפשריים". 

צפו בדבריו של גנץ: