שובר שמאלה בני גנץ וזהבה גלאון נפגשו: "חזרת הביביסטים תביא להרס שלטון החוק"

המתמודדת על ראשות מרצ ויושב ראש כחול לבן התקווה החדשה נפגשו לקראת הבחירות, דנו בתרחישים השונים להרכבת ממשלה לאחר הבחירות ובמניעת חזרתו של נתניהו לשלטון: "ביחד נמנע ממנו 61"

חדשות כיפה חדשות כיפה 29/07/22 14:22 א באב התשפב

בני גנץ וזהבה גלאון נפגשו: "חזרת הביביסטים תביא להרס שלטון החוק"
גנץ וגלאון, צילום: ללא

לאחר שנפגש הבוקר (ו') עם שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר אהוד ברק, וכן עם שר הביטחון לשעבר עמיר פרץ בנושא מינוי הרמטכ"ל, בני גנץ מתאם כציפיות גם בשדה הפוליטי ונפגש עם זהבה גלאון, המתמודדת על ראשות מרצ.

"ביחד נמנע ממנו 61"

גלאון כתבה בטוויטר אחרי הפגישה: "פגשתי הבוקר את שר הביטחון בני גנץ. אני שמחה שהשר גנץ הביע באזני מחויבות עמוקה לגוש השינוי, והזהיר מהסכנה הטמונה בחזרת נתניהו לשלטון. חזרת הביביסטים תביא להרס שלטון החוק ואיום ממשי על בית המשפט העליון, ביחד נמנע ממנו 61".

כזכור, בני גנץ התאחד לאחרונה עם גדעון סער ותקווה חדשה כשאחד הדגלים במרכזיים במפלגה הוא ההתנגדות לנתניהו. גנץ אמר במסיבת העיתונאים: "יותר מדי פעמים הקצוות והשוליים נותנים את הטון והמרכז הישראלי נותר בלי קול. יותר מדי שנים שבנימין נתניהו, גורר את הליכוד והמדינה לכרסום בממלכתיות ולפגיעה בעקרונות הדמוקרטיים. ישראל ראויה וזקוקה ליותר מזה. החברה הישראלית לא צריכה עוד לבחור בין קצוות - היא צריכה מרכז ישראלי וממלכתי שיוביל אותה".