בחירות 2022

באמצע תשעת הימים: מפלגת יש עתיד משיקה קמפיין

מפלגת יש עתיד תקיים אירוע חגיגי בעיצומם של ימי האבל על חורבן ירושלים: המפלגה תשיק את קמפיין הבחירות ביום רביעי הקרוב בהשתתפות ראש הממשלה יאיר לפיד | גורמים במפלגה: לא תהיה הופעה מוזיקלית

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 01/08/22 09:40 ד באב התשפב

באמצע תשעת הימים: מפלגת יש עתיד משיקה קמפיין
יש עתיד, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

בעיצומם של תשעת ימי האבל על חורבן בית המקדש, ורגע לפני ט' באב, מפלגת השלטון יש עתיד תקיים השקה חגיגית לקמפיין המפלגה לבחירות 2022. גורמים במפלגה מסרו לכיפה כי בגלל ימי האבל האירוע יראה שונה מבדרך כלל. 

יש עתיד משיקה קמפיין בתשעת הימים

אמש נשלחה הודעה על הזמנה לסיקור, "מפלגת יש עתיד תקיים את כנס פתיחת קמפיין הבחירות, ביום רביעי הקרוב, בגני התערוכה ת״א. במעמד ראש הממשלה ויו״ר יש עתיד, יאיר לפיד. שרים וחברי הכנסת. ראשי המטות ופעילי המפלגה". מספר דתיים תהו ברשת על ההחלטה של ראש הממשלה להשתתף באירוע חגיגי רגע לפני צום ט' באב. 

האירוע יראה אחרת

גורמים במפלגה סיפרו לכיפה כי בעקבות התאריך בו מתקיים האירוע, הוחלט באופן חריג שלא לקיים הופעה מוזיקלית באירוע, כפי שהיה באירועי ההשקה הקודמים של המפלגה. נזכיר כי במפלגה מתיימרים לפנות גם לקהל הדתי ואף ישנו תא פעילים דתי לאומי וכן תא חרדי חדש שמוקם בימים אלה. בנוסף, ישנם שני נציגים דתיים ברשימה, שר המודיעין אלעזר שטרן וחבר הכנסת משה (קינלי) טור פז.