בחירות 2022

הבית היהודי מתחדשת: יוסי ברודני נבחר לעמוד בראש הרשימה

מרכז הבית היהודי אישר את הצעת יושבת ראש המפלגה ובחר ביוסי ברודני, ראש עריית גבעת שמואל, לעמוד בראש רשימת הבית היהודי לכנסת ה-25 | "חוזרים לבית היהודי ולמרכז ההשפעה הפוליטי, אנחנו המקף המחבר בין כולם ורק אנחנו יכולים לעשות זאת"

חדשות כיפה חדשות כיפה 18/07/22 20:20 יט בתמוז התשפב

הבית היהודי מתחדשת: יוסי ברודני נבחר לעמוד בראש הרשימה
ברודני ומשה. יש מספר אחד, צילום: יעל צור

הם עוד פה: מרכז הבית היהודי התכנס הערב (ב') בישוב נחלים ובחר ביוסי ברודני לעמוד בראש הרשימה. ברודני הוא ראש עיריית גבעת שמואל, ולצידו חגית משה תמשיך לכהן כיו"ר המפלגה וסגנית ראש עיריית ירושלים. כמו כן נבחרו נציגי מרכז המפלגה בנשיאות ובמרכז המפלגה.

ברודני מכהן בראשות עיריית גבעת שמואל 14 שנים ברציפות משנת 2008, לפני כן היה מנכ"ל של חברת בנייה והוא משפטן ובעל תואר שני.  בנאום הבחירה אמר : "אני נרגש לעמוד כאן הערב יחד איתכם. לתנועת הבית היהודי יש היסטוריה של למעלה מ 120 שנה.  זאת תנועה עם דרך, חזון וערכים. נאמנות משולשת המתלכדת לאחדות אחת בלתי נפרדת של עם ישראל, ארץ ישראל ותורת ישראל".

בסיום דבריו הדגיש ברודני כי "הבית היהודי הוא הבית הפוליטי של המגזר הדתי-לאומי, המאגד בתוכו דתיים, מסורתיים וחילוניים כאחד, הרואים עצמם חלק בלתי נפרד מהישראלי היפה, המשפיע והתורם במדינת ישראל. אני מאמין שאנחנו המקף המחבר בין כולם ורק אנחנו יכולים לעשות זאת. זאת הסיבה שאני לוקח על עצמי בעוז ובענווה ביחד איתכם את המשימה הקשה והחשובה הזאת. אנחנו חוזרים היום לבית היהודי ולמרכז ההשפעה הפוליטי הישראלי".

חגית משה, יו"ר המפלגה, בירכה על בחירתו: "מהיום לכולנו יש בית לחזור אליו, הבית היהודי מיסודה של המפד"ל  חוזרת לקדמת הבמה ואין ראוי ומוערך להצעיד אותה מיוסי ברודני שיעמוד בראש הרשימה שלנו לכנסת, בקרוב מאוד נעמיד מאחורי יוסי רשימה ערכית, ציונית וישראלית שתחזיר את רוח המפד"ל ההיסטורית אל לב ההנהגה הישראלית".