המשבר הפוליטי | חבר כנסת נוסף מודיע: "לא מתכוון להצביע עם הקואליציה"

חבר הכנסת מיכאל ביטון מכחול לבן מודיע כי הוא מפסיק להצביע עם הקואליציה ומצהיר: "מהיום כל דיוני ועדת הכלכלה מבוטלים" | האיום מגיע לאחר שמשרד התחבורה לא נענה לדרישתו לתיקון הרפורמה בתחבורה הציבורית

חדשות כיפה חדשות כיפה 25/05/22 09:26 כד באייר התשפב

המשבר הפוליטי | חבר כנסת נוסף מודיע: "לא מתכוון להצביע עם הקואליציה"
מיכאל ביטון, צילום: דני שם טוב, דוברות הכנסת

צפו בדברים של ביטון:

ממשבר למשבר: חבר כנסת מיכאל ביטון מכחול לבן מודיע כי הוא מפסיק להצביע עם הקואליציה ומצהיר - "מהיום כל דיוני ועדת הכלכלה מבוטלים, לא מתכוון להצביע עם הקואליציה למעט הצבעות אי אמון".

ביטון מכהן כיושב ראש ועדת הכלכלה, והאיום מגיע לאחר שמשרד התחבורה לא נענה לדרישתו לתיקון הרפורמה בתחבורה הציבורית. כזכור, רק בסוף השבוע האחרון הודיעה גידאא רינאווי-זועבי ממרצ על פרישה, מהלך שהסתיים בקול ענות חלושה.

ביטון: "מה שכואב לי זה הפגיעה בעניים"

"החל מהיום כל דיוני ועדת הכלכלה וועדות המשנה מבוטלים ואני לא אצביע עם הקואליציה, למעט בהצבעות אי אמון, שלא יהפכו את זה לפוליטי", אמר ביטון בוועדת הכלכלה. "אל תפגעו בחקלאים בצפון ובחלשים בתחבורה הציבורית ותקבלו אותי שותף. עד אז לא אצביע במליאה, אולי בהמשך אף אצביע נגד".

"אם יש מנהיגות בישראל, ראש ממשלה וראש ממשלה חליפי, ניתן למנוע פגיעה. גם שינוי של 70-80 אחוז אקבל, או שתדחו את הרפורמה ובצעו אותה בהסכמה איתנו. לגבי החקלאות – לעצור הכל עד להסכמה עם החקלאים, כולל התקנה שנדונה בוועדת החינוך. מה שכואב לי זה הפגיעה בעניים. מחלנו על כבודנו".

ביטון הבהיר: "יגידו עכשיו שזה פוליטי וזו רדיפה אישית, אבל בסוף באופקים, בבית שאן, בטבריה, מצפה רמון, קריית שמונה, שדרות – מחיר התחבורה הציבורית עלה ב-130%. שום דבר לא התייקר ככה. ואתם רוצים להסתיר את זה מעיני הציבור? חשבתם שזה יעבור בשקט? לא במשמרת שלנו".