צפו זועבי מסבירה את הזגזוג: "רוצה למנוע מבן גביר להיות שר המשטרה"

לאחר שחזרה בה מהפרישה, חברת הכנסת ממרצ מסבירה את המהלך: "מכיוון שאני באה לשרת את הרשויות המקומיות ולהביא להישגים עבור הצרכים של החברה הערבית אני אתמוך בקואליציה" | לפיד: "שמנו מאחורינו את הוויכוח הזה וחוזרים לעבודת הממשלה"

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 22/05/22 17:10 כא באייר התשפב

זועבי מסבירה את הזגזוג: "רוצה למנוע מבן גביר להיות שר המשטרה"
זועבי ביציאה מהפגישה, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

צפו בהצהרה של זועבי:

אחרי חזרתה המפתיעה לשורות הקואליציה, חברת הכנסת ג'ידא רינאוי זועבי מתייצבת מול המצלמות ומסבירה את המהלך. "אני באתי וצמחתי מהרשויות המקומיות הערביות עכשיו אני בכנסת כדי להיטיב עם החברה הערבית. אחרי לחץ עצום של ראשי הרשויות הערביות שהפנו אליי ושהם מבינים את המשמעות של הפרישה שלי מהקואליציה אני הסכמתי לשבת היום ובאתי איתם לשר לפיד".

"אני גם רוצה שהממשלה תהיה אמיתית וקשובה לחברה הערבית"

הח"כית ממרצ הוסיפה: "אני מודעת ומבינה שהאלטרנטיבה לממשלה הזאת היא ששר המשטרה הבא יהיה בן גביר ואני רוצה למנוע את האלטרנטיבה הזאת. לכן מכיוון שאני באה לשרת את הרשויות המקומיות ולהביא להישגים עבור הצרכים של החברה הערבית אני אתמוך בקואליציה. אבל אני גם רוצה שהממשלה תהיה אמיתית וקשובה לחברה הערבית ולצרכים שלה בבריאות, בחינוך, בדיור, בתשתיות".

לפיד: "חוזרים לעבודת הממשלה"

בהצהרה השתפו גם שר החוץ ויו"ר יש עתיד וראש עיריית נצרת עלי סאלם. לפיד אמר: "אני מקבל את ח"כ רינאוי זועבי בחזרה לקואליציה, ניהלנו שיח פתוח, גלוי, שקול על הצרכים האמיתיים של החברה הערבית גם איתה וגם עם ראשי הרשויות שאני מודה להם שבאו והתגייסו. שמנו מאחורינו את הוויכוח הזה וחוזרים לעבודת הממשלה".