פעילי ימינה תוקפים את איילת שקד: "צדקתם, היא באמת נוכלת"

כבר שנים ארוכות שלשרת הפנים איילת שקד יש קבוצת פעילים שדוחפים אותה קדימה, היום הפעילים ב'סיירת שקד' תוקפים בגלוי את השרה ומפיצים הודעות לחברי ימינה, "היא באמת נוכלת, נחשוף את פרצופה האמיתי"

חדשות כיפה חדשות כיפה 19/04/22 09:37 יח בניסן התשפב

פעילי ימינה תוקפים את איילת שקד: "צדקתם, היא באמת נוכלת"
איילת שקד. מותחת ביקורת על הליכוד, צילום: פלאש 90

שורה של פעילים שמלווים את שרת הפנים איילת שקד כבר שנים ארוכות יוצאים נגדה, הפעילים שמאוגדים תחת השם 'סיירת שקד' ומלווים אותה עוד מימי הבית היהודי פותחים בקמפיין נגדה ומודיעים כי בכוונתם, "לחשוף כאן את פרצופה האמיתי".

בעמוד הטוויטר כתבו התומכים לשעבר: "אנחנו אנשי הסיירת ופעילים מרכזיים שתמכנו באיילת שקד לאורך הדרך גם כשלא עברה את אחוז החסימה מצאנו את עצמנו מוצפים בשקרים ונסיונות התחמקות. צדקתם כל הזמן - איילת שקד באמת נוכלת. בעוד 72 שעות נחשוף כאן את פרצופה האמיתי".

מי יופרש מימינה? שיקלי דורש לזמן את בנט ושקד לעדות בדיון בוועדת הכנסת

לפני כשבוע וחצי החליטו ראש הממשלה נפתלי בנט וחברי סיעת ימינה, כי חבר הכנסת עמיחי שיקלי יוכרז כפורש, הדיון בעניין נקבע לאחר הפסח. מספר ימים לאחר מכן שיקלי הגיש ערעור ליו"ר ועדת הכנסת ניר אורבך בשל הפגיעה לכאורה בזכות הטיעון שלו וביקש לדחות את הדיון - אך הבקשה נדחתה. השבוע פרק נוסף בדרמה: שיקלי דורש באמצעות עורך דינו גיא בוסי, לזמן את בנט והשרה איילת שקד לעדות בדיון בוועדה.

בפניה, אותה פרסם העיתונאי ינון מגל, ונשלחה לאורבך וליו"ר הוועדה בפועל חבר הכנסת איתן גיזבורג, נכתב: "בקשת חה"כ בנט כנגד שולחנו נשענת על רשימת נספחים בת מאות סעיפים (754 הצבעות ועוד 45 התבטאויות לכאורה). היא מתפרשת על אירועים פוליטיים הנמשכים על פני כמעט שנה. בפועל, בניכוי ימי חג, מועד וסופי שבוע, החלטתך מותירה לחה"כ שיקלי ולצצות המשפטי שלו 4 ימי בדיקה והכנה בלבד.  לאור אופיו המעין-שיפוטי של הדיון והיקף האירועים הרלבנטיים, אי - סבירות המועדים היא קיצונית.