איילת שקד: "סמוטריץ' לא יגרום לי לוותר על בית הכנסת בחג"

האמירה החריגה של סמוטריץ' שאין להכניס את חברי הקואליציה לבית הכנסת ממשיכה להכות גלים, שרת הפנים איילת שקד שיתפה בהרגלי התפילה שלה והודיעה: "גם בחג הזה אגיע להתפלל"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 13/04/22 09:53 יב בניסן התשפב

איילת שקד: "סמוטריץ' לא יגרום לי לוותר על בית הכנסת בחג"
איילת שקד. , צילום: פלאש 90

חבר הכנסת בצלאל סמוטריץ' עורר אתמול (ג') סערה כשאמר בראיון שאין להכניס לבית הכנסת את חברי הקואליציה, שרת הפנים איילת שקד מימינה הגיבה הבוקר לאמירה החריגה והודיעה כי למרות הכל היא מתכוונת להגיע לבית הכנסת בחג הקרוב.

שקד נגד סמוטריץ': "כל המלבין פני חברו ברבים כאילו שפך דמים"

שקד שיתפה בפייסבוק על הרגלי התפילה שלה וכתבה, "כאישה שאינה דתיה אני נוהגת ללכת לבית הכנסת שאליו הלכתי גם בילדותי עם אבי, בחגים ובהזדמנויות נוספות. תמיד הרגשתי שאני מתקבלת שם במאור פנים. שלכל יהודי יש את המקום לבוא ולהתפלל".

שקד הוסיפה: "בצלאל שכנראה שכח את דברי חז"ל על כך שכל המלבין פני חברו ברבים כאילו שפך דמים, חושב שעל המתפללים לגרש אותי מבית הכנסת. עד אתמול נשגב מבינתי מהי הקרקע שעליה התרחש סיפור קמצא ובר קמצא ערב חורבן הבית. בצלאל לא יגרום לי לוותר על בית הכנסת וגם בחג הזה, בעזרת ה׳, אגיע להתפלל".

"הציונות הדתית עלק"

חבר הכנסת קינלי טור פז הוסיף: "מפלגת הקיצוניות הדתית: חבר כנסת אחד שהורשע בחברות בארגון טרור ומנחה מדי שנה כנסים של תנועת כהנא. חבר כנסת שני שנלחם בלהט"בים בשם מורשת ישראל. ושלישי שמדיר את מי שלא חושב כמוהו מבית הכנסת. לתפארת מדינת ישראל. ביום כיפור אנו מתירין להתפלל אפילו עם העבריינים. אבל יהודים שחושבים אחרת, סמוטריץ' לא רוצה להכניס לבית כנסת. "הציונות הדתית", עלק".