אחרי הקמפיין לשופרסל: בועז ביסמוט בוחן הצטרפות למפלגה בראשות שיקלי

ביסמוט, שעזב לפני מספר שבועות את תפקידו כעורך "ישראל היום", מנהל מגעים עם חבר הכנסת העצמאי עמיחי שיקלי כדי לבחון הקמת מסגרת פוליטית ימנית חדשה

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/03/22 15:11 יט באדר ב'

אחרי הקמפיין לשופרסל: בועז ביסמוט בוחן הצטרפות למפלגה בראשות שיקלי
בועז ביסמוט. יכהן תחת שיקלי?, צילום: יונתן סינדל פלאש 90

הקריירה הבאה? העיתונאי בועז ביסמוט, עד לפני חודש העורך של "ישראל היום", מקיים מגעים עם חבר הכנסת עמיחי שיקלי בכדי לבחון שיתוף פעולה אפשרי במסגרת פוליטית ימנית חדשה בראשות שיקלי, כך מפרסמת טל שלו.

צפו בקמפיין החדש של ביסמוט:

חבר הכנסת הסורר של ימינה, נערך בימים אלו להקים מפלגת ימין חדשה בראשותו, וערך לפני שבוע כנס פוליטי בלוד בהשתתפות מאות אנשים מהימין, בהם חברי כנסת, משפיענים, כוכבי תקשורת ועיתונאים, ביניהם גם ביסמוט.

עצמאיים בשטח

מאז הבחירות מתנהל חבר הכנסת עמיחי שיקלי באופן עצמאי, לאחר שסירב להצטרף לקואליציה בראשות בנט. מאז, בוחן שיקלי את האופציות הפוליטיות העומדות בפניו ומדגיש שפניו להקמת מפלגת ימין ליברלית חדשה.

שיקלי אף ערך מספר סקרים שנועדו לבחון האם למפלגה כזו בראשותו יש תמיכה בשטח והאם היא תעבור את אחוז החסימה ותחזק את גוש הימין. בין שאר השמות ששיקלי בחן לצרף למפלגתו, עלה שמם של העיתונאים יעקב ברדוגו ובועז ביסמוט.

עמיחי שיקלי

עמיחי שיקלי צילום: Olivier Fitoussi/Flash90     

בועז ביסמוט שימש בשנים האחרונות כעורך היומון "ישראל היום" ולאחר חמש שנים בתפקיד עזב את תפקידו לטובת עומר לחמנוביץ'. כמו כן, ביסמוט משמש כחבר פאנל ב"אולפן שישי", קטף קמפיין חדש של שופרסל המשלב אלמנטים מעבודתו העיתונאית והוא צפוי להגיש תכנית שבועית ב"קשת" יחד עם העיתונאי בן כספית.