בן כספית נעלב מינון מגל ונטש בזעם את האולפן

זה קרה שוב בשידור חי, העיתונאי ומגיש הרדיו בן כספית נטש את האולפן בזעם, לאחר שינון מגל, שותפו להגשת תכניתם היומית ב-103FM, כינה אותו שקרן | האזינו

חדשות כיפה חדשות כיפה 22/03/22 13:02 יט באדר ב'

בן כספית נעלב מינון מגל ונטש בזעם את האולפן
ינון מגל, צילום: Moshe Shai/Flash90

אמנם זו לא הפעם הראשונה שהתכנית של ינון מגל ובן כספית ב 103FM מגיעה לפיצוץ, אבל הפעם זה היה מאוד מהיר, תוך חמש דקות בן כספית נטש בזעם את התכנית, לאחר שהאחרון טען כי הוא שקרן.

הדבר אירע בפתיחת התוכנית, כאשר מגל סקר בקצרה את אירועי השעה וכינה את חברו לשידור "שקרן" בעקבות ויכוח על ציוץ בטוויטר של העיתונאי רונן ברגמן.

ינון מגל: מי שאומר שהוא לא משקר, הוא שקרן

כספית טען כי הוא לא משקר, לא מסוגל לשקר ולא יודע כיצד לשקר, אך בהחלט יכול להיות שהוא טועה מדי פעם ובמקרה כזה הוא נוהג להודות בטעות ולהתנצל. ינון מגל בתגובה אמר שאדם מבוגר שאומר שהוא לא נוהג לשקר הוא שקרן בעצמו. כספית השיב ואמר שהוא כנראה לא אדם מבוגר. כאן התחיל ויכוח בין שני המגישים הוותיקים (והמבוגרים) האם כספית ראה את הציוץ המדובר או לא. כאשר ינון מגל טען שוב כי בן כספית משקר, נטש כספית את האולפן ואמר כי הוא לא ימשיך את התוכנית היום.

האזינו לנטישה הזועמת של בן כספית את התכנית

המאזינים האדוקים של התוכנית בוודאי אינם מופתעים, שכן אין זו הפעם הראשונה שכספית נוטש את האולפן בזעם. ינון מגל המשיך לשדר את התכנית לבדו תוך התייחסות להתנהלות הממשלה, ואמר: "עוד כמה דברים שרציתי לדבר איתכם עליהם ובן פשוט נטש כי אמרתי לו שהוא שקרן, הוא פשוט אף פעם לא אמר שאני שקרן, לכן זה מאוד פוגעני בעיניו שאני קורא לו שקרן. אבל בסדר". 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן