צפו "ההצעה התקבלה פה אחד": המחטף ההזוי של חבר הכנסת מיש עתיד נגד האופוזיציה

במהלך הלילה התקיים מו"מ בין האופוזיציה לקואליציה על שורת החוקים שיעלו להצבעה ביומיים הקרובים שיחתמו את כנס החורף, חבר הכנסת בועז טופורובסקי מיש עתיד ניצל את היעדר חברי הכנסת, הצביע לבדו בוועדת הכנסת וקבע: "ההצעות התקבלו פה אחד"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/03/22 11:52 ה באדר ב'

"ההצעה התקבלה פה אחד": המחטף ההזוי של חבר הכנסת מיש עתיד נגד האופוזיציה
בועז טופורובסקי, צילום: נועם מוסקוביץ' דוברות הכנסת

אתמול בערב ועדת הכנסת קבעה סדרי דיון מיוחדים בדיוני מליאת הכנסת ב-10 הצעות חוק שיעלו להצבעה השבוע, על מנת לתחום את זמן הדיון של האופוזיציה,  בהצבעה נכח רק חבר הכנסת בועז טופורובסקי מיש עתיד שניהל את הדיון שהצביע לבדו וקבע, "ההצבעה עברה פה אחד".

צפו: טופורובסקי מצביע לבד


 

באופוזיציה תקפו בחריפות את בועז טופורובסקי, חבר הכנסת שלמה קרעי כתב, "הוא לומד היטב את רוח הדיקטטורה של יש עתיד והעומד בראשה. בקואליציה הזו, המציאות עולה על כל דמיון. ממש סטארט אפ קואלישן. אחד מצביע פעמיים, השני מצביע לבד במחטף וקורא לזה פה אחד, וכולם יחד רומסים את הדמוקרטיה. לכו הביתה". להגנתו אמר טופורובסקי, "כולם ידעו שהדיון ממשיך. לא אמרו שיש הפסקה". מאוחר יותר בוטלו ההחלטות שעברו בהצבעה של טופורובסקי.

"ניסיון להלחיץ"

חברת הכנסת מיכל רוזין תרצה את התנהגותו של חברה לקואליציה בטענה דהיה מדובר בתרגיל מתוכנן, בראיון ל-103FM סיפרה: "היו כל מני תרגילים גם מצד האופוזיציה וגם מצד הקואליציה. נעשה ניסיון להלחיץ את המצב כדי להגיע להסכמות, וזה עבד. האם אני אוהבת את זה? צריכים להתנהל אחרת בכנסת"

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן