"אתם חולי נפש": האמירה החריגה של חבר הכנסת בועז טופורובסקי | צפו

סוער בוועדת הכנסת: חבר הכנסת בועז טופורובסקי מיש עתיד קרא לעבר חברי האופוזיציה: "אתם חולי נפש", טופורובסקי הוסיף בלחש, "כל מה שאלקין אמר סיפר לי עליכם נכון, אתם מטורללים". לאחר מכן התנצל: "לא התכוונתי לפגוע חלילה בתשושי הנפש"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 27/12/21 18:00 כג בטבת התשפב

"אתם חולי נפש": האמירה החריגה של חבר הכנסת בועז טופורובסקי | צפו
בועז טופורובסקי, צילום: נועם מוסקוביץ' דוברות הכנסת

ועדת הכנסת בראשות ח"כ ניר אורבך דנה בשעה זו בהצעה לקבוע סדרי דיון מיוחדים לפי סעיף 98 לתקנון הכנסת לדיון בהצעת חוק שירות ביטחון ובהצעת חוק התכנית הכלכלית. במהלך הדיון עורר ח"כ בועז טופורובסקי מהומה כשכינה את חברי האופוזיציה חולי נפש.


("חולי נפש").

ח"כ בועז טופורובסקי אמר בדיון שהאופוזיציה מחרימה את נשיאות הכנסת ואת ועדת ההסכמות, מיום שבוטלה אבטחתם של משפחת יו"ר האופוזיציה. לאחר שח"כ בועז טופורובסקי כינה חברי כנסת מהאופוזיציה חולי נפש, הוא לחש לח"כ אופיר אקוניס, "כל מה שאלקין אמר סיפר לי עליכם נכון, אתם מטורללים". שאלנו את טופורובסקי אם הוא רוצה להתנצל, "לא התכוונתי לפגוע".

קטי שיטרית: "טופורובסקי תתבייש לך"

ח"כ שלמה קרעי מהליכוד אמר, "נעשה הכל בשביל להכשיל חוקים מסוכנים כמו חוק שיאפשר סרסור בחיילות או הצבת חיילים שיחליפו שוטרים שיוכלו לטפל במתנחלים". ח"כ קטי שטרית תקפה: ‏טופורובסקי קרא לנו חולי נפש! לטופורובסקי מותר, הוא באמת מאמין ליו"ר המפלגה שלו שהוא הנורמלי מהמקום הנכון. אך כיו"ר השדולה לבריאות הנפש ומניעת אובדנות אני אומרת לו- ש'חולי נפש' זה לא ביטוי ללעג, ובטח שלא קללה, תתבייש לך".