שר הביטחון נדבק בקורונה: "מרגיש טוב כי אני מחוסן"

התפשטות האומיקרון והגל החמישי מכים בכנסת ובממשלה, והבוקר הודיע שר הביטחון כי גם הוא אומת לנגיף הקורונה. "בימים הקרובים אנהל את ענייני הביטחון מביתי. שמרו על הבריאות, שמרו על ההנחיות ולכו להתחסן", כתב גנץ

חדשות כיפה חדשות כיפה 21/01/22 10:45 יט בשבט התשפב

שר הביטחון נדבק בקורונה: "מרגיש טוב כי אני מחוסן"
שר הביטחון גנץ, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

הגל החמישי מכה בממשלה ובכנסת, ולאחר חברי כנסת רבים שנדבקו, גם שר הביטחון אומת כחיובי. בציוץ בטוויטר כתב בני גנץ: "גם אני חיובי לקורונה. אני מרגיש טוב כי אני מחוסן. בימים הקרובים אנהל את ענייני הביטחון מביתי. שמרו על הבריאות, שמרו על ההנחיות ולכו להתחסן".

רק אמש (ה') שר הביטחון גנץ הביא הערב לאישור הממשלה את פרויקט "יד ביד", בו מאות חיילי צה"ל מחיל הרפואה יסייעו למאושפזי בית בקהילה החל משבוע הבא בכדי להקטין את העומס על בתי החולים ועל מנת להקל על בתי החולים וקופות החולים. לפי הצעת ההחלטה, 150 חיילי סדיר שהוסמכו כרופאים או אחיות, ו-200 חיילים מתפקידים נוספים בסדיר או במילואים, יקחו חלק בפרויקט.

שר הביטחון גנץ אמר: "צה"ל ממשיך בסיוע למערכת הבריאות, וימשיך להירתם למאבק הלאומי בקורונה. אני סומך על אנשי הרפואה בצה"ל שיגשו למשימה בחרדת קודש, יצילו חיי אדם, ויסייעו למדינת ישראל לצלוח את גל האומיקרון תוך שמירה על הבריאות, הכלכלה והחברה. כל זאת לצד המאמצים הנוספים שצה"ל מפעיל בסיוע למאמץ החיסונים, בקטיעת שרשראות ההדבקה, בסיוע אדמינסטרטיבי בבתי החולים של היחצ"בים ובמאמץ הדיגום שהגיע לשיאו בשבועות האחרונים".


(גנץ זועם על הפלת חוק הגיוס)

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן