מנדלבליט מאשר: נפתחה חקירה נגד אביר קארה בעניין ההצבעות הכפולות

היועץ המשפטי לממשלה אישר כי נפתחה חקירה משטרתית נגד חבר הכנסת וסגן השר מימינה לאחר שזה תועד כאשר הוא מצביע פעמיים. "מיד לאחר הטעות התרעתי עליה כדי שתתוקן, כפי שמתועד ונבדק", אמר קארה בראיון

אביחי ישראל אביחי ישראל, חדשות כיפה 10/01/22 14:55 ח בשבט התשפב

מנדלבליט מאשר: נפתחה חקירה נגד אביר קארה בעניין ההצבעות הכפולות
ח"כ קארה במליאה, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90     

היועץ המשפטי לממשלה אביחי מנדלבליט אישר היום (ב') כי המשטרה פתחה בחקירה נגד חבר הכנסת וסגן השר אביר קארה. החקירה מתנהלת  בעניין ההצבעות הכפולות, כאשר נצפה קארה מצביע גם בעד חברתו למפלגה ח"כ עידית סילמן בחודש יולי.

"הרבה למעלה מן הצורך נציין כי בחודש ספטמבר 2021, עוד בטרם הוגשה העתירה, החל הליך בדיקה מקדימה ביחס לפרשה, וזאת בהתאם להנחיית היועץ המשפטי לממשלה. בהמשך לכך, ביום 13.12.2021 אישר היועמ"ש פתיחת חקירה פלילית בעניין, אשר עודנה בעיצומה", נכתב בהודעתו של מנדלבליט.

בחודש נובמבר האחרון פורסם ב"חדשות 12" כי חוקרי המשטרה אספו את מצלמות האבטחה בהן נראתה אותה הצבעה הכפולה, גבו עדויות מחברי כנסת שנכחו במליאה באותה העת ובהמשך אף צפויים לחקור את קארה באזהרה.

קארה התייחס לדברים ואמר: "התבשרתי דרך התקשורת שנפתחה נגדי חקירה פלילית. כמובן שאם אדרש - אשתף פעולה, כפי שעשיתי בזמן אמת בבדיקה שנערכה בכנסת והעלתה שההצבעה נעשתה בתום לב. יש לציין שמיד לאחר הטעות התרעתי עליה כדי שתתוקן, כפי שמתועד ונבדק".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן