הקואליציה בצרות: אביר קארה מאיים להצביע נגד חוק של צבי האוזר

חבר הכנסת אביר קארה שוב עושה צרות לחברי הקואליציה, היום עולה במליאלת הכנסת חוק שיפשר לעובד לקחת יום חופש על מנת לחסן את אחד הילדים | אביר קארה מאיים להצביע נגד החוק

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 05/01/22 13:51 ג בשבט התשפב

הקואליציה בצרות: אביר קארה מאיים להצביע נגד חוק של צבי האוזר
קארה ובנט, צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

שוב צרות בקואליציה: אביר קארה מאיים על הנהלת הקואליציה שיצביע נגד חוק של חבר הכנסת צבי האוזר שמיטיב עם מי שמתחסן ביום חופש חינם, על חשבון המעסיק. יתכן שקארה יעדר מההצבעה וכך יאפשר לחוק לעבור.

על פי הצעת החוק, "חוק דמי מחלה היעדרות בשל מחלת ילד תיקון - היעדרות בשל חיסון ילד לנגיף הקורונה של חבר הכנסת צבי האוזר, מוצע לקבוע כי עובד יהיה רשאי לזקוף יום היעדרות על חשבון תקופת המחלה הצבורה שלו בשל חיסון ילדו שלא מלאו לו 12 שנים כנגד נגיף הקורונה אך לא יותר מארבעה ימים בשנה, ובתנאי שבן הזוג של העובד לא נעדר מעבודתו מסיבה זו או שהילד נמצא בהחזקתו הבלעדית. עובד שנעדר מעבודתו בשל חיסון כאמור יהיה זכאי לתשלום דמי מחלה מהיום הראשון להיעדרות, ואף בעד חלק מיום. הוועדה המוסמכת לדון בהצעת חוק זו הינה ועדת העבודה והרווחה.

נזכיר כי רק לפני חודש נרשמה בכנסת דרמה דומה כאשר חבר הכנסת אביר קארה החליט שהוא מחרים את ההצבעות בעקבות ההגבלות החדשות על העסקים.