זאת הסיבה שאריה דרעי עדיין לא התפטר מהכנסת

יותר משבועיים עברו מאז חתם יו"ר ש"ס אריה דרעי על הסדר הטיעון ונפרד בהודעה מרגשת, אבל דרעי עדיין לא הגיש התפטרות וממשיך להתנהג כחבר כנסת מהשורה | הבא ברשימת ש"ס על העיכוב בכניסתו לכנסת: "לא מתעסק בזה כרגע"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 09/01/22 10:59 ז בשבט התשפב

זאת הסיבה שאריה דרעי עדיין לא התפטר מהכנסת
אריה דרעי, צילום: יונתן סינדל פלאש 90

למרות שהסכם הטיעון נחתם ובמערכת הפוליטית נפרדו מיו"ר ש"ס, עדיין אין תאריך להתפטרות של חבר הכנסת אריה דרעי מהכנסת, בבג"ץ מודיעים כי עיכוב בהתפטרות יכול להביא להצמדת קלון לדרעי, אבל זאת הסיבה שדרעי לא ממהר להתפטר.

בש"ס עדיין מחכים לקביעת תאריך לדיון המשפטי ורק אז צפוי דרעי להתפטר. כל זמן שלא נקבע תאריך אין כוונה מצדו של דרעי להגיש התפטרות, בבג"ץ הודיעו כי כי ככל שח"כ דרעי לא יתפטר מהכנסת לפני הדיון בהליך הפלילי בעניינו, כפי שהודיע, הרי שנושא הקלון יהא מעשי ואז המדינה תטען לגופו של עניין כמצוות המחוקק.

הבא ברשימת ש"ס, חבר הכנסת לשעבר, יוסי טייב מספר בשיחה עם חדשות כיפה: "אני לא מתעסק בזה כרגע, כשיגיע הזמן יו"ר התנועה הרב אריה יעביר את המלצותיו למועצת החכמים והיא תתכנס ותחליט את מה שתחליט, במידה ויבקשו ממני להיכנס, אני ימשיך לשרת את עם ישראל כפי שעשיתי בעבר".

בכיר בליכוד אומר בשיחה עם חדשות כיפה כי הוא מודאג לגורל הגוש אחרי שדרעי ילך, בין היתר בגלל הקשרים הטובים של דרעי עם המשותפת והיכולת שלהם להצביע עליו כראש ממשלה בהצבעות אי אמון.


(דרעי נפרד).

נזכיר כי עם ההחלטה הסופית לעזוב את הכנסת כתב דרעי, "אני מודה לבורא עולם על סיום של  כמעט 7 שנות חקירה מייסרות שהיו עבור משפחתי ועבורי תקופה קשה מנשוא. החקירה החלה בקול רעש גדול, בחשדות חמורים מאד והסתיימה  כפי שהגדיר אותה היועץ המשפטי לממשלה ד״ר אביחי מנדבליט במילים: ״מהתיק הזה לא נולד אפילו עכברון״. 

בכל הקשור למחלוקות המס, החלטתי לקחת אחריות על טעויות שנעשו ללא כוונת זדון, על מנת  לשים את הפרשה מאחורי ולחסוך ניהול משפט שלם בעניין. אני מודה לעורך דיני עו"ד נבות תל צור על עבודתו המסורה. אמשיך להתמקד בפעילותי הציבורית  ולהנהיג את תנועת ש"ס במלוא הכוח ובאמונה".