"טובי בנינו": בנט ספד לטייסים שנהרגו בהתרסקות המסוק

אסון קשה אירע הלילה למול חופי חיפה, מסוק עטלף של חיל האוויר התרסק ושני טייסים נהרגו: במערכת הפוליטית שולחים תנחומים למשפחות | שר הביטחון בני גנץ: "מבקש להודות לכוחות החילוץ שפעלו במהירות ובתנאים לא פשוטים"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 04/01/22 07:26 ב בשבט התשפב

"טובי בנינו": בנט ספד לטייסים שנהרגו בהתרסקות המסוק
צילום: Alon Nadav/Flash90

אסון כבד בחיל האוויר, שני טייסים נהרגו הלילה (ב') בתאונת מסוק על יד חיפה. במסוק שהתרסק שהו שלושה חיילים, שני טייסים שנהרגו בהתרסקות ואיש צוות נוסף שחולץ בחיים ומצבו טוב. ראש הממשלה נפתלי בנט שלח תנחומים למשפחות.

ראש הממשלה, נפתלי בנט אמר במהלך הלילה: "זהו לילה עצוב מאוד. בשם אזרחי ישראל, אני מבקש לשלוח תנחומים מעומק הלב למשפחות ההרוגים בתאונת המסוק, והחלמה מהירה לקצין הפצוע. טייסי חיל האוויר שנפלו בתאונה היו מטובי בנינו. עם ישראל לא ישכח את תרומתם, לילה ויום, לביטחון המדינה. יהי זכרם ברוך".

שר הביטחון בני גנץ הוסיף,"מבקש למסור תנחומים מעומק הלב למשפחות ההרוגים בתאונת המסוק ורפואה שלמה לפצוע. שוחחתי עם הרמטכ"ל, ואני מבטיח שצה"ל יתחקר את האירוע ויפיק את הלקחים הנדרשים. אני מבקש להודות לכוחות החילוץ שפעלו במהירות ובתנאים לא פשוטים כדי לאתר את צוות המסוק".

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' מסר: "‏לב כל עם ישראל עם משפחות שני הטייסים שאיבדו את יקיריהם הערב ובתפילות להחלמת קצין הסיור המוסק הפצוע. חיבוק גדול למשפחת חיל האוויר ולצה"ל כולו. חזקה על חיל האוויר שיתחקר את האירוע עד תום ויפיק לקחים. תהא נשמתם של הנופלים צרורה בצרור החיים לעולמים".

נזכיר כי אנשי צוות המסוק חולצו על ידי לוחמי ילת״ם, לוחמי שייטת 13, לוחמי 669 וכוחות שיטור ימי שהעניקו לטייסים טיפול ראשוני. קצין הסיור נפצע באורח בינוני ופונה לבית החולים רמב"ם. לאחר מאמצי החייאה נקבע מותם של שני הטייסים.