בנט: "הצלחה גדולה למבצע החיסון הרביעי"

ראש הממשלה הודיע על פתיחת מבצע החיסון הרביעי וכבר מגדיר אותו כהצלחה, "תוך יממה מההודעה שלנו 100,000 אזרחי ישראל כבר התחסנו או קבעו תור" | המנכ"ל אש יגיע להתחסן מחר

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 03/01/22 22:41 א בשבט התשפב

בנט: "הצלחה גדולה למבצע החיסון הרביעי"
צילום: Olivier Fitoussi/Flash90

יממה לאחר שראש הממשלה נפתלי בנט בישר על האישור למנת חיסון רביעית עבור אזרחים בני שישים ומעלה וצוותים רפואיים, התורים נתפסים בזה אחר זה. "הצלחה גדולה למבצע החיסון הרביעי. תוך יממה מההודעה שלנו 100,000 אזרחי ישראל כבר התחסנו או קבעו תור", אמר בנט, "החיסונים מגינים עלינו מתחלואה קשה ומבידודים, והציבור מבין זאת".

קופות החולים מעדכנות הערב (ב') על היענות גדולה בקרב הציבור. ממכבי שירותי בריאות נמסר כי "זימון התורים נפתח אמש (א'), ומאז זומנו למעלה מ-47,000 תורים לחיסון רביעי, המהווים כ-15% מהפוטנציאל של מכבי בגילאים אלו. החל משעות הבוקר, חוסנו מתוכם כ-6,200 חברי וחברות מכבי במנת החיסון הרביעית במתחמי מכבי ברחבי הארץ. מנכ"ל משרד הבריאות פרופ' נחמן אש יגיע מחר (ג׳) לקבל את מנת החיסון הרביעית במרכז הרפואי של מכבי שירותי בריאות ברמת השרון". 

גם בכללית יש מספרים מרשימים, ושם מעדכנים כי "עד כה התחסנו בכללית כ-13,000 מטופלים בני 60+ במנת החיסון הרביעית בהתאם להמלצת משרד הבריאות ועוד כ-22,000 זימנו תור".