"תודה מנסור עבאס" הח"כ הסרוג מחמיא ליו"ר רע"מ

אחרי הפיגוע בירושלים הבוקר, חבר הכנסת מנסור עבאס מיהר לגנות את חברי הכנסת מסיעת הציונות הדתית, חבר הכנסת משה (קינלי) טור פז מיש עתיד התרגש מהציוץ

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 08/12/21 11:33 ד בטבת התשפב

"תודה מנסור עבאס" הח"כ הסרוג מחמיא ליו"ר רע"מ
מנסור עבאס, צילום: Yonatan Sindel/Flash90

גם הבוקר (ד') התרחש פיגוע בירושלים, מחבלת צעירה דקרה ופצעה אישה שהלכה עם ילדיה. בזמן שבימין ובשמאל יצאו גינויים לפיגוע, יו"ר סיעת רע"מ חבר הכנסת מנסור עבאס צייץ נגד חברי הכנסת בן גביר וסמוטריץ': "עלילות דם והאשמות שווא".

בציוץ שפרסם מעט אחרי הפיגוע כתב עבאס על הסיב בגללה הגיע לפוליטיקה: "באתי לפוליטיקה בשליחות ערכית ומוסרית: לקדם שיח פוליטי סובלני ושותפות אמת, לטובת כל אזרחי המדינה. לא מספיק להתפלל לשלום, מוכרחים לפעול להגשימו, קודם בין כל אזרחי ישראל".

עבאס עבר לגנות את חברי הכנסת מסיעת הציונות הדתית שתקפו הבוקר את הממשלה, "בן גביר וסמוטריץ לא למדו היסטוריה יהודית: עלילות דם והאשמות שווא היו נחלתם של שונאי היהודים. שניהם הולכים בדרכם".

חבר הכנסת משה (קינלי) טור פז מסיעת יש עתיד התלהב מהציוץ והגיב לעבאס, "תודה מנסור עבאס. "שיח פוליטי סובלני ושותפות אמת לטובת כל אזרחי המדינה". ככה צריך. וזו גם היהדות שלי שדרכיה דרכי נעם וכל נתיבותיה שלום".

יו"ר הציונות הדתית ח"כ בצלאל סמוטריץ' אמר הבוקר בתגובה לפיגוע בשכונת שמעון הצדיק: "‏האויב ממשיך לפגע בנו באכזריות חייתית תוך שהוא מקבל רוח גבית מנציגיו תומכי הטרור בממשלה. אבל עם ישראל חזק ונחוש ובעזרת השם הוא ינצח. מתפלל יחד עם כל עם ישראל לרפואת הפצועה מהבוקר בתוך שאר חולי ישראל".


(המרדף אחר החשודה בפיגוע הדקירה).