עבאס חוגג: "נגמרו הזמנים שהיינו בהם חסרי השפעה"

יום של בשורות טובות לסיעת רע"מ, חוק החשמל אושר בוועדת הפנים ותוכנית החומש לחברה הערבית הושקה בכפר קאסם | "אני קורא לכל אלה שמנסים להכשיל: תתקדמו"

עמיאל ירחי עמיאל ירחי, חדשות כיפה 23/11/21 17:33 יט בכסלו התשפב

עבאס חוגג: "נגמרו הזמנים שהיינו בהם חסרי השפעה"
בנט ומנסור עבאס, צילום: אוליבר פיטוסי, פלאש 90

שמח בסיעת רע"מ: כנס השקת תכנית החומש לפיתוח כלכלי-חברתי של החברה הערבית לשנים 2022-2026 "תקאדום – تقدُّم" התקיים היום בכפר קאסם במעמד השרה לשוויון חברתי מירב כהן, שרים, ח"כים ובהשתתפות מנכ"לי משרדי ממשלה וראשי ערים. גם בכנסת רשמה סיעת רע"מ הישגים עם אישור חוק החשמל בקריאה ראשונה.

חבר הכנסת מנסור עבאס אמר בהשקה שהתקיימה בכפר קאסם: "נגמרו הזמנים שהיינו בהם עוד מספר חסר השפעה ומשמעות בפוליטיקה הישראלית, כמו כן נגמרו הזמנים בהם קראו לתוכניות שלנו לפי מספר סידורי רנדומלי. היום יש לתוכניות שלנו שם, משמעות וסיבה".

עבאס הוסיף: "תקאדום", תוכנית החומש הכלכלית לחברה הערבית, מגיעה עם שם שאומר כבר את המטרה, להתקדם ולא להשאיר את החברה הערבית מאחור. זה השינוי שרע"מ מביאה לחברה הישראלית והערבית, זוהי משמעותה האמיתית של השפעה ושינוי מעמדה של החברה הערבית במדינה. ולכן, אני קורא לכל אלה שמנסים להכשיל: תתקדמו".

בהתיישבות הצעירה מיהרו לתקוף וכתבו בתגובה: "ממשלת ישראל קובעת היום ש 12,000 ילדינו הם סוג א׳ בשביל לגדול, לשרת במילואים ואף להפצע ולמות בצבא ההגנה לישראל, אבל סוג ג׳ בשביל לקבל שירותים בסיסיים הומניטרים כמו חיבור לחשמל, מים ומרכיבי ביטחון. זוהי תעודת עניות ובושה גדולה לכל חברי הכנסת והשרים בממשלת בנט הממשיכים לטעון שהם מייצגים את המחנה הלאומי. אתם הסתכלתם לנו בעינים והבטחתם כי החרפה תוסר והעוול כלפינו יתוקן. ברגע האמת העדפתם את מנסור עבאס והשמאל הקיצוני. אותנו שכחתם. לא נשתוק".