פיגוע שני בשבוע: אישה נדקרה בירושלים לעיני ילדיה

צעירה בשנות העשרים לחייה נדקרה ונפצעה בגבה סמוך לכניסה לקבר שמעון הצדיק, כוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום וביצעו סריקות אחר החשודה שאותרה לבסוף בתוך מוסד חינוכי, "הילדים של הפצועה לא נפגעו ונשארו בהשגחתם של השוטרים במקום"

חדשות כיפה חדשות כיפה 08/12/21 08:02 ד בטבת התשפב

פיגוע שני בשבוע: אישה נדקרה בירושלים לעיני ילדיה
זירת אירוע הדקירה, צילום: איחוד הצלה

פיגוע נוסף בירושלים, הבוקר (ד') דווח על אירוע דקירה בצומת הכניסה לשכונת שיח׳ ג׳ראח, שמעון הצדיק, בירושלים. אישה חרדית פונתה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים הדסה הר הצופים כשהיא במצב קשה שלאחר מכן הוגדר כקל. כוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום וביצעו סריקות בעזרת מסוק משטרתי אחר הקטינה החשודה במעשה, שלאחר מכן אותרה בתוך מוסד חינוכי סמוך לזירה. 

הקטינה נעצרה

הקטינה נעצרה צילום: דוברות המשטרה

הפראמדיקים של מד"א משה קורדובה ודודי גור סיפרו: "כשהגענו למקום ראינו סמוך לכניסה לקבר שמעון הצדיק אישה עם ילדים שהייתה בדרכה להביא אותם למסגרות כשהיא דקורה. היא הייתה בהכרה מלאה והתהלכה. הענקנו לה טיפול רפואי מציל חיים ופינינו אותה בדחיפות לבית החולים כשמצבה קשה ויציב. בדרך היא תקשרה איתנו. הילדים לא נפגעו ונשארו בהשגחתם של השוטרים במקום". 

צילום: דוברות המשטרה

יחיאל שטרן חובש איחוד הצלה שהעניק לה סיוע ראשוני מסר: "לדברי עוברי אורח היא נדקרה כשצעדה עם עגלת תינוק (לקחה את הילדים לבית הספר) ובעקבות כך היא נפצעה באורח קשה. הענקתי לה סיוע ראשוני ולאחר מכן היא פונתה למרכז הרפואי הדסה הר הצופים במצב יציב". 

הסכין ששימשה את המחבלת

הסכין ששימשה את המחבלת צילום: דוברות המשטרה

פרופ' חגי מאז"ה מהדסה הר-הצופים סיפר על הפצועה שהגיעה עם סכין נעוצה בתוך גבה. "בהגיעה ליחידת הטראומה ניתן היה להוציא את הסכין, העברנו אותה לבדיקות. הסכין הייתה גדולה מאוד, באורך של כ-30 ס"מ. היא הייתה מאוד נסערת, היא נדקרה בזמן שהובילה את הילדים שלה. היא הייתה מאוד מודאגת, אבל די מהר העניינים הסתדרו. לשמחתנו הפגיעה הייתה יחסית שטחית וללא פגיעה באיברים פנימיים".

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן