הליכוד נגד מינוי שמאלני של בנט: "דוגל בהקמת מדינה פלשתינית בלב ארצנו"

בליכוד מגיבים על הפרסומים לפיהם ראש הממשלה בנט מתכוון למנות את עמוס ידלין לתפקיד ראש המועצה לביטחון לאומי. "עדות נוספת לדהירה שמאלה של הממשלה המסוכנת שלו" | ידלין מכחיש: "שמעתי ברדיו שבנט משאיר בינתיים את מאיר בן שבת בתפקידו"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 15/06/21 14:03 ה בתמוז התשפא

הליכוד נגד מינוי שמאלני של בנט: "דוגל בהקמת מדינה פלשתינית בלב ארצנו"
ישיבת סיעת הליכוד. ארכיון, צילום: ללא

אמש פורסם ב'חדשות 13 כי ראש הממשלה נפתלי בנט שוקל למנות את האלוף במיל' עמוס ידלין לתפקיד ראש המועצה לביטחון לאומי, וכבר הציע לו את המשרה. בליכוד הגיבו על הפרסום הלא מבוסס, ותקפו היום (ג') את בנט שמעוניין למנות לתפקיד החשוב אדם בעל תפיסת עולם שמאלית.

"הכוונה של בנט למנות את עמוס ידלין לתפקיד ראש המועצה לביטחון לאומי היא עדות נוספת לדהירה שמאלה של הממשלה המסוכנת שלו, שרבים מחבריה תומכים בעקירת יהודים מבתיהם", נכתב בהודעת תנועת הליכוד. 

בליכוד הבהירו כי לידלין הייתה תרומה חשובה לביטחון ישראל במסגרת שירותו הצבאי, "אך השקפותיו המדיניות נטועות עמוק בשמאל. רק היום כתב ידלין שיש להאיץ עקירת מאחזים ביהודה ושומרון. הוא דוגל בהקמת מדינה פלשתינית בלב ארצנו, בעקירת יישובים ויהודים ובמסירת חבלי מולדת".

לסיום הם כתבו: "עוד לא עברו יומיים ובנט כבר צועד למדיניות השמאל המסוכנת של ויתורים, רפיסות ועקירות. זאת עוד סיבה לכך שנפעל יחד עם שותפינו לימין האמיתי כדי להפיל את הממשלה המסוכנת הזאת מוקדם ככל האפשר". 

ידלין שישמש בעבר כראש אמ"ן וראש המכון למחקרי ביטחון לאומי, הכחיש את הפרסומים, ובראיון לרזי ברקאי, אמר הבוקר כי שמע על המינוי לכאורה, כשהאזין לרדיו. "שמעתי כמוך ברדיו שראש הממשלה בנט משאיר בינתיים את מאיר בן שבת בתפקידו", ברקאי הקשה: שום הצעה לא שוגרה אליך? ידלין סגר את הנושא: "דיברנו יותר מידי, מאחל לממשלה בהצלחה".


(בנט בביקור ראשון במשרד ראש הממשלה, אתמול)

 

👈 אומץ הוא לא רק בשדה הקרב - הכנס שישבור לכם את הקונספציה. יום ראשון הקרוב 31.3 מלון VERT ירושלים לפרטים נוספים לחצו כאן