ניר אורבך: "מתפלל שהקב"ה יכוון אותי לקבל את ההחלטה הנכונה"

חבר הכנסת מימינה שנמצא בעין הסערה החליט לצאת ממספר קבוצות וואטסאפ לקראת קבלת החלטה בנושא ממשלת השינוי. "לקראת רגעי ההכרעה אני משחרר את עצמי לחשיבה נקיה ככל שניתן ולכן יוצא מהקבוצות" | ראשי מפלגות השינוי מתכנסים בתל אביב

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 06/06/21 16:50 כו בסיון התשפא

ניר אורבך: "מתפלל שהקב"ה יכוון אותי לקבל את ההחלטה הנכונה"
ניר אורבך, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

ראשי מפלגות קואליציית השינוי בראשות בנט ולפיד ייפגשו הערב (א') במלון דן בתל אביב. הישיבה תתקיים בנוכחות יש עתיד, ימינה, כחול לבן, ישראל ביתנו, העבודה, מרצ, תקווה חדשה ורע"מ. פעילי ימין צפויים להגיע ולהפגין מחוץ למלון.

נתניהו: "אם חלילה תוקם ממשלת ההונאה - נפיל אותה מהר מאוד"

ח"כ ניר אורבך העומד בעין סערת ממשלת השינוי שמחכה להכרעתו, צפוי להחליט בקרוב כיצד ינהג בהצבעה. ההערכות הן כי לא יתנגד לממשלה, אלא יפרוש ואף יצביע בעדה. אם יחליט לפרוש, במקומו תכנס לכנסת מספר שמונה ברשימת ימינה, שירלי פינטו, שתתמוך בממשלת השינוי.

צילום: צילום מסך


סיעת ימינה התכנסה הבוקר בשנית בביתו של יו"ר ימינה וראש הממשלה המיועד נפתלי בנט ברעננה. אורבך אמר אמש למפגינים מחוץ לביתו: "קודם כול, בואו נוריד להבות, בואו נרגיע. אין פה תכנית התנתקות ואין פה אסון אוסלו. יש פה החלטה מאוד מורכבת ומאוד קשה, אבל בואו נרגיע כי עם ישראל לא מסתכל רק עליי, הוא מסתכל גם עליכם שאתם פה. אני הולך לנוח קצת כדי שאוכל לקבל החלטה נכונה". 

משמר הכנסת הורה הבוקר להצמיד אבטחה לעידית סילמן וניר אורבך בשל ההסתה ברשתות החברתיות ומחוצה להן. סילמן סיפרה הבוקר כי היא חשה מאוימת בעקבות המוחים נגד הממשלה המסתמנת. סילמן שלחה הודעה קולית לחברי ימינה בה אמרה: "אני מרגישה לא כל כך טוב, יש מכונית שרודפת אחריי פה בכביש. הייתי רוצה לדעת מה נראה לכם אני יכולה לעשות. הם יצאו מאחורי הבית שלי וממש עוקבים אחריי לדעתי לכל מקום שאלך". 


(סמוטריץ' נגד ממשלת השינוי)

 

 

👈 ביום ראשון כ"א אדר ב (31.3.24) תחת הכותרת "האומץ לדבר על זה" יתקיים כנס מיוחד בנושא מתמודדי נפש בצל המלחמה. לפרטים נוספים לחצו כאן