שיקלי ממשיך לתקוף את בנט: "לא דמוקרטי"

בזמן שנפתלי בנט הולך ומתקרב ליאיר לפיד, ח"כ עמיחי שיקלי מימינה תוקף את בנט וחבריו לסיעה בחריפות ואומר: "מדובר במכירת חיסול לשם ראשות ממשלה, יש דגל שחור שמתנוסס מעל הממשלה הזו"

חדשות כיפה חדשות כיפה 30/05/21 11:33 יט בסיון התשפא

שיקלי ממשיך לתקוף את בנט: "לא דמוקרטי"
עמיחי שיקלי, צילום: Olivier Fitousi/Flash90

שלושה ימים נותרו למנדט שקיבל יאיר לפיד מהנשיא להרכיב ממשלה ועיני כולם נשואות למפלגת ימינה.  על פי הדיווחים, המפלגה בראשותו של נפתלי בנט מתקדמת בצעדי ענק לעבר ממשלה יחד עם יאיר לפיד. סיעת ימינה תתכנס היום בשעה 14:00 וצפויה להכריז על המהלך, הח"כ הסורר של הרשימה, עמיחי שיקלי תוקף את חברי ימינה בכל הכוח.

בראיון שהעניק הבוקר (א') ח"כ שיקלי לאסף ליברמן תקף בחריפות את החבירה ליאיר לפיד ואמר: "הפרנו חוזה. מדובר במכירת חיסול לשם תפקיד בממשלה, אמנם מדובר במהלך חוקי אבל לא דמוקרטי", אמר שיקלי והוסיף:  "בדמוקרטיה אתה חותם חוזה עם הציבור שבחר בך ובחוזה אתה אומר בקמפיין בחירות למה אתה מתחייב ובמה אתה מאמין, ואחר כך אתה נדרש לממן את זה בצורה המקסימלית. נכון, לא תמיד אפשר לממש את כל ההתחייבויות, אבל מה שאנחנו רואים פה זה מכירת חיסול לשם תפקיד בממשלה", 

 שיקלי גם תקף את אביגדור ליברמן ואמר כי: "ליברמן הוא לא איש ימין הוא אופורטוניסט שאין לו שום אידיאולוגיה, ואם מדברים על שחיתות ציבורית הייתי הייתי תוקף את ישראל ביתנו לפני שהייתי הולך למקומות אחרים". על ממשלת ה"שינוי" אמר שיקלי: "לא מדובר בממשלת אחדות, לא לספור 30 מנדטים של מצביעי ימין זה לא אחדות".

כזכור, שיקלי הוא הח"כ היחיד מרשימת ימינה שמתנגד נחרצות למהלך כבר מהתחלתו. הבוקר חזר ואמר שיקלי כי הוא אינו מתכוון להתפטר מסיעת ימינה ויצביע נגד המהלך המתוכנן. 


(ארכיון כיפה.)