בוגי יעלון: "לא אמרתי שאני ואייזנקוט נרוץ יחד"

לאחר שבשבוע שעבר אמר כי בבחירות הקרובות הוא צפוי לרוץ בראשות רשימה חדשה שיקים ואף חגג את הצטרפותו של הרמטכ"ל לשעבר איזנקוט - נאלץ יו"ר תל"ם להבהיר את דבריו. על סער אמר: "טרמפיסט של שינוי"

אלעד הומינר אלעד הומינר, חדשות כיפה 14/12/20 10:51 כח בכסלו התשפא

בוגי יעלון: "לא אמרתי שאני ואייזנקוט נרוץ יחד"
צילום: פלאש 90

בשבוע שעבר הודיע הרמטכ"ל לשעבר, ח"כ משה בוגי יעלון, כי בבחירות הקרובות הוא צפוי לרוץ בראשות רשימה חדשה שיקים. יעלון התראיין בחדשות 12 ונשאל האם הרמטכ"ל לשעבר, גדי איזנקוט, ילך יחד איתו בבחירות, והשיב "כן". עוד הוא אמר, כי "ממה שמסתמן אצלי זה המקום הכי מתאים. גם הוא חש, מתוך דיבורים איתו, את אותה תחושת חירום שצריך להציל את המדינה".

מפלגת הרמטכ"לים של בוגי ואייזנקוט? "לא סוכם"

הבוקר, בראיון לגל"צ, לאחר שאיזנקוט בעצמו הבהיר כי "שום דבר עדיין לא סוכם. ההחלטה אם להצטרף לחיים הפוליטיים ועם מי - תהיה רק כאשר ייקבע מועד הבחירות" - בוגי לקח צעד לאחור, והבהיר: "לא אמרתי שאני ואייזנקוט נרוץ יחד, לא אני ולא הוא קיבלנו החלטה ונחליט רק כשתתפזר הכנסת. אני מצטער על השיבוש".

במהלך הראיון, תקף יו"ר תל"ם את הח"כ לשעבר, גדעון סער: "טרמפיסט של שינוי. הוא נתן גיבוי תקופה ארוכה לנאשם עם שלושה כתבי אישום. לא יודע להבטיח שהוא לא יישב תחת נתניהו".

כזכור, בשבוע שעבר הודיע סער על החלטתו לפרוש מהליכוד, ועל הקמת מפלגה חדשה בראשותו. סער הצהיר על כוונתו להתמודד לראשות הממשלה: "החלטתי להקים ולהנהיג תנועה פוליטית חדשה כדי להתמודד מול נתניהו ולהחליפו". סער לא נקב בשמה של המפלגה החדשה, אך בערב ההצהרה עלה קמפיין למימון המונים עבור מפלגת "תקווה חדשה" של גדעון סער, שמה הלא סופי של מפלגתו.