אחרי 123 מדליות: לינוי אשרם פורשת מהתעמלות אמנותית

שמונה חודשים בלבד אחרי הזכייה ההיסטורית במדליית הזהב בענף ההתעמלות האמנותית ושבירת רצף הזכיות הרוסי בענף, תודיע המתעמלת הצעירה בת ה-22 על פרישתה מקריירה ספורטיבית

חדשות כיפה חדשות כיפה 24/03/22 12:01 כא באדר ב'

אחרי 123 מדליות: לינוי אשרם פורשת מהתעמלות אמנותית
אשרם, פורשת, צילום: Avshalom Sassoni/Flash90

כבר נגמר? 8 חודשים אחרי שזכתה במדליית זהב היסטורית בתחום ההתעמלות האמנותית ובגיל 22 בלבד, לינוי אשרם מכנסת היום (ה') מסיבת עיתונאים בה היא עתידה להודיע על פרישתה מהתחום שהביא לה הישגים רבים ומכובדים. 

כזכור, אשרם זכתה במדליית זהב אולימפית בתחום ההתעמלות האמנותית באולימפיאדת טוקיו שהתקיימה בקיץ האחרון ובכך הצטרפה למועדון מצומצם אך מכובד של ישראלים שהגיעו למקום הראשון בתחרויות אולימפיות. אשרם היא האישה הראשונה שמצטרפת למועדון הזה.

קריירה קצרה, אך מרובת הישגים

המתעמלת הצעירה, תושבת ראשון לציון, זכתה  ב-123 מדליות בחמש שנים של תחרויות, כאשר השיא היה כמובן הזכייה ההיסטורית במדליית הזהב באולימפיאדת טוקיו בקיץ האחרון. בכך הציבה אשרם רף גבוה מאוד ואף בלתי אפשרי לדור הבא של המתעמלות האמנותיות,

בעקבות ההחלטה לפרוש מקריירה ספורטיבית, באיגוד ההתעמלות כבר הציעו ללינוי אשרם תפקיד בצוות האימון של נבחרות ישראל בהתעמלות אמנותית, לצידה של המאמנת שליוותה אותה לאורך כל השנים, איילת זוסמן, מה שיהווה סגירת מעגל מכובדת עבור אשרם.