הזהב בארץ: לינוי אשרם נחתה בישראל

מדליסטית הזהב האולימפית הראשונה בישראל בענף ההתעמלות האומנותית נחתה בנמל התעופה בן גוריון וזכתה לקבלת פנים חמה של משפחה ומעריצים, "אני רוצה להגיד תודה ענקית על כל החום והאהבה של כולכם"

שמחה ברנס שמחה ברנס, חדשות כיפה 11/08/21 10:25 ג באלול התשפא

הזהב בארץ: לינוי אשרם נחתה בישראל
עם המדליה, אשרם, צילום: Avshalom Sassoni

אולימפיאדת טוקיו הסתיימה בטעם טוב: ארבעה ימים לאחר שהצעירה הישראלית בת ה-22 עשתה היסטוריה במדליית הזהב בתחרות הקרב-רב בענף ההתעמלות האמנותית באולימפיאדה, היא חוזרת ארצה. הבוקר (ד') נחתה אשרם בנמל התעופה בן גוריון עם המשלחת הישראלית לאולימפיאדה והתקבלה בתשואות של ההמון. 

איגוד ההתעמלות ערך קבלת פנים רשמית למשלחת, שכללה  גם את המאמנת של הזוכה איילת זוסמן ואת  ניקול זליקמן עם המאמנת אלה סמופלוב שהגיעה למקום השביעי בתחרות.

מעריצים רבים המתינו לה בטרמינל, יחד עם בני משפחה, מתופפים ושלטים שהונפו לכבודה. "אני רוצה להגיד תודה ענקית על כל החום והאהבה של כולכם וכל מי שהגיע לפה ולקבל אותי ואת ההישג המטורף שעשינו", אמרה אשרם שעלתה על הפודיום, "אני כל כך מאושרת לחזור סוף סוף לארץ, אין לי מילים מהתרגשות. קודם כל חייבת לציין ולהגיד תודה ענקית לשתי המאמנות שלנו, אנחנו לא לבד - הן חלק עצום מההצלחה שלנו, הן לא חלק הן כל ההצלחה!".

התחרות התחילה בשעות הבוקר, ובתרגיל החישוק אשרם הובילה עם ציון של 27.550 ששלח אותה למקום הראשון, לאחר מכן, בתרגיל הכדור זכתה בציון 28.300, והובילה גם בתרגיל האלות עם 28.650 נקודות. בתרגיל הסרט האחרון כבר הובילה עם ציון של 23.300 נקודות, ובכך הצליחה לנצח את היריבה הרוסייה בציון כולל של 107.800 נקודות, לעומת 107.650 נקודות שלה. 

נזכיר כי חברי כנסת רבים מתחו ביקורת על יו"ר האופוזיציה ששיבח את המתעמלת עוד במהלך השבת.  לאחר שספג ביקורת משותפותיו לאופוזיציה, בנימין נתניהו מיהר להתנצל. "אני מאוד מקפיד על שמירת השבת, הדברים האלה תוקנו ולא יישנו".