נקבע מותו של נהג המשאית שנפגע מקריסת הגשר בכביש 4

נהג המשאית שפגע בגשר רמת אלחנן להולכי רגל שבכביש גהה, חולץ לאחר שעות ארוכות ולכוחות הצלה לא נותר אלא לקבוע את מותו. נסיבות התנועה נבדקות ובמקום הורגשו עומסי תנועה כבדים ביותר

חדשות כיפה חדשות כיפה 14/08/17 20:34 כב באב התשעז

נקבע מותו של נהג המשאית שנפגע מקריסת הגשר בכביש 4
המשאית מתחת לגשר, צילום: ישראל כהן

נהג משאית שנפצע באורח קשה, לאחר שגשר רמת אלחנן להולכי רגל הסמוך לגבעת שמואל קרס עליו, מת הלילה (שלישי) מפצעיו. פצוע נוסף הוא שוטר שנפגע באורח קל.

משדווח על האירוע הוקפצו מיידית צוותי חירום של חברת נתיבי ישראל הכוללים מהנדסי גשרים וכלים הנדסיים. נהג המשאית שנלכד תחת הריסות הגשר והמשאית חולץ לאחר שעות ארוכות, שבמהלכן הוא לא יכל לקבל טיפול רפואי.

מבדיקה ראשונית של גורמי מקצוע עולה כי סיבת נפילת חלק הגשר נגרמה כתוצאה מפגיעה בעוצמה רבה של מנוף משאית אשר היה מונף לגובה בניגוד מוחלט לחוק. 

במקום פועלים שישה רכבי כיבוי מבני ברק ורמת גן. ברגעים אלה מתבצעת הערכת מצב, ונראה שהגשר יורם באמצעות מנוף מיוחד. כאמור, הכביש נחסם לתנועה לשני הכיוונים. מאגף התנועה נמסר: "לפני מספר דקות קרס גשר בכביש 4 בין גבעת שמואל לבני ברק. בשלב זה הכביש נסגר לשני הכיוונים. כוחות משטרה, רפואה וחירום בדרכם למקום, כרגע הצטברו עומסים כבדים באזור. ציבור הנהגים מתבקש שלא להגיע למקום ולנסוע בדרכים חלופיות".

צילום: דוברות כבאות והצלה

יהודה נתאנל, סמנכ"ל חטיבת האחזקה בחברת נתיבי ישראל: "בשעות אלה צוותים הנדסיים מיוחדים מבצעים את כלל הפעולות הנדרשות לפינוי מהיר ומקצועי של הכביש, אשר ייפתח לתנועה עד שעות הבוקר, לאחר אישור גורמי המקצוע המוסמכים לכך".

יש לציין כי בכדי להקל העומסים הוסרו מעקות הבטון המפרידות בין הנתיבים, על מנת לאפשר לנהגים שנסעו בקטע החסום לצאת מן המקום, באמצעות נסיעה לכיוונו ההפוך של הכביש המוביל צפונה.