מירי רגב: "מברכת את בנט ושקד שהצליחו להביא מזרחית"

השרה מירי רגב, שנבחרה במקום החמישי בפריימריז בליכוד, התייחסה גם להצבעתה: "הצבעתי לגדעון סער. ניסו להטעות את ראש הממשלה" היא הוסיפה כי היא מאמינה שבסופו של דבר נתניהו וסער יעבדו יחד

חדשות כיפה חדשות כיפה 07/02/19 10:48 ב באדר א'

מירי רגב: "מברכת את בנט ושקד שהצליחו להביא מזרחית"
השרה מירי רגב. צילום: יונתן זינדל, פלאש 90, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

לוקחת צד? שרת התרבות מירי רגב אומרת הבוקר (ה') בראיון לגל"צ כי הצביעה בפריימריז הליכוד לגדעון סער, על אף ההתקפות עליו מצד ראש הממשלה נתניהו. "הצבעתי לרשימה איכותית וגם לו (לסער), אני שמחה שהוא איתנו". לדברי רגב, נתניהו לא בדה את ההאשמות נגד סער, אלא הוטעה; "יכול להיות שניסו להטעות את ראש הממשלה, מאמינה שבסופו של יום הם ייפגשו ויעבדו יחד". אמרה.

שרת התרבות התייחסה גם לדיווחים על הצטרפותה של אלונה ברקת למערכת הפוליטית, כמספר 3 במפלגת "הימין החדש". "מאחלת לה בהצלחה גדולה" אמרה רגב, "אלונה היא אישה נהדרת ואני מברכת את איילת ובנט שהצליחו להביא מזרחית מעולם הכדורגל".

רגב הוסיפה כי היא מקווה שהסיפור של אלי אוחנה, ששוריין בבית היהודי על ידי בנט וזכה למתקפות חריפות, לא יחזור על עצמו במקרה אלונה ברקת. "מקווה שלא יעשו לה את מה שעשו לאלי אוחנה". לדבריה, ברקת תהיה חייבת לפרוש מניהול קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע, הנמצאת בבעלותה; "ברור שהיא צריכה להתפטר מניהול הפועל באר שבע, משום שבסופו של יום, מי שמתעסק בפוליטיקה, צריך להיות כזה שאין לו מניע כזה או אחר".