מקורבי נתניהו: "הוא מרוצה שסער לא במקום הראשון"

בסביבת ראש הממשלה ציינו את דחיקתו של השר לשעבר למקום הרביעי כהצלחה גדולה. סער דווקא מרוצה: "ההישג הפוליטי הגדול ביותר שלי, אף יותר מהפעמיים בהן נבחרתי בפריימריז במקום הראשון בעבר"

חדשות כיפה משה ויסטוך, חדשות כיפה 06/02/19 16:35 א באדר א'

מקורבי נתניהו: "הוא מרוצה שסער לא במקום הראשון"
שניהם מרוצים. סער ונתניהו, צילום: פלאש 90. יונתן זינדל

ראש הממשלה בנימין נתניהו, הביע היום (רביעי) סיפוק רב מדחיקתו של גדעון סער מהמקום הראשון, כך נמסר גורם בסביבתו שציין כי הנושא היה חלק ממספר יעדים שהציב לעצמו לקראת הפריימריז בליכוד.

סער התברג בחמישייה הראשונה, לאחר שנבחר למקום הרביעי ברשימה, אך גורם המקורב לראש הממשלה אמר כי "נתניהו לא רצה את גדעון סער במקום הראשון - והצליח".

עוד נמסר כי נתניהו מרוצה מאוד מתוצאות פריימריז, זאת לאחר שפעל להשגת שלושה יעדים - "רשימה חזקה ואיכותית, שיריבו השר לשעבר סער לא יעמוד בראש הרשימה, ושהצעתו לשריונים תתקבל ברוב גדול. לדברי אותו גורם, "כל היעדים הושגו בהצלחה".

סער עצמו התייחס מוקדם יותר לתוצאות המסתמנות ואמר כי הוא "מבקש להודות לחברי הליכוד על שנתנו בי אמון מחודש ואחרי ארבע שנים של פסק זמן מהחיים הציבוריים - בחרו בי מחדש להנהגת הליכוד. לדבריו, הוא רואה "בתוצאה כהישג הפוליטי הגדול ביותר שלי – לאין שיעור אף יותר מהפעמיים בהן נבחרתי בפריימריז במקום הראשון בעבר".  

הליכוד הוכיח את עוצמתו הדמוקרטית וחברי הליכוד הוכיחו את תבונתם ואחריותם התנועתית והלאומית בבחרם נבחרת מצויינת, ממלכתית ועשירה בנסיון ובכשרונות.  זוהי נבחרת שראויה להוביל את מדינת ישראל בשנים הבאות. מרגע זה כולנו נשלב ידיים ביחד ונפעל למען נצחון הליכוד בבחירות הכלליות ב-9 באפריל.