הרכש המפתיע של בנט ושקד

אלונה ברקת, אשת עסקים ובעלת קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע, תהיה מספר 3 ברשימת הימין החדש. ברקת היא גיסתו של ניר ברקת, שנבחר במקום השמיני ברשימת הליכוד לכנסת. בשעה 13:00 תכנס מסיבת עיתונאים בבאר שבע

חדשות כיפה יהונתן קליין, חדשות כיפה 07/02/19 08:53 ב באדר א'

הרכש המפתיע של בנט ושקד
אלונה ברקת עם צלחת אליפות המדינה של הפועל באר שבע, צילום: רועי אלימה, פלאש 90

הרשימות ממשיכות להפתיע. אשת העסקים אלונה ברקת, בעלת קבוצת הכדורגל המצליחה הפועל באר שבע, תהיה מספר 3 ברשימת הימין החדש לכנסת. כך פורסם הבוקר (ה') ב'כלכליסט'. ברקת, בת 50, תושבת תל אביב, היא ילידת אשקלון ובוגרת אולפנת 'עמליה' בירושלים. היא נשואה לאיש העסקים אלי ברקת, אחיו של ניר ברקת, ראש עיריית ירושלים לשעבר, הצפוי לכהן כח"כ מטעם הליכוד, לאחר שנבחר במקום השמיני בפריימריז.

על פי הדיווח, שקד ובנט פנו לברקת והציעו לה להשתבץ במקום ריאלי ברשימת הימין החדש, והיא נענתה בחיוב להצעה ותשובץ במקום השלישי ברשימה לכנסת. 

ברקת ובעלה התגוררו כשמונה שנים בעמק הסיליקון במדינת קליפורניה בארה"ב, שם עשו את הונם בעיקר בהשקעות בהייטק ובקרנות הון-סיכון. בשנת 2004 חזרו לישראל, ובשנת 2007 רכשה ברקת את קבוצת הכדורגל הפועל באר שבע, העלתה אותה מהליגה השנייה לליגה הראשונה, ובשנים האחרונות הובילה אותה להצלחה כבירה, שהתבטאה בזכייה בשלוש אליפויות מדינה רצופות, ובהגעה לשלב הנוק-אאוט של הליגה האירופית.

במפלגת הימין החדש לא מכחישים את הפרסום, אבל מקפידים לא להתייחס לאף אחד מן השמות שנקשרים במפלגה. היום בשעה 13:00 תכנס ברקת מסיבת עיתונאים באיצטדיון טרנר בבאר שבע.